• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

جامعه فرهنگیان بیانیه‌های ساختگی ترک کلاس را محکوم کرد / عوامل منافقین را آشکارا در این اتفاقات دخیل می‌دانیم

  • کد خبر : 36827
  • 05 دسامبر 2022 - 14:05

جامعه بزرگ فرهنگیان کشور، ضمن رد بیانیه‌هایی که با سوءاستفاده از نام‌ فرهنگیان تحت عناوین فراخوان دعوت به ترک کلاس و پیوستن به اغتشاشات دارد، اعلام کرد: دست عوامل ضدانقلاب و منافقین کوردل را آشکارا در این اتفاقات دخیل می‌دانیم.

به گزارش فراق، تعداد زیادی از فرهنگیان در بیانیه‌ای اعلام کردند: «وَ نَبْلُونَّکُمْ بِالشَرَّ وَ الْخَیرِ فِتْنَهً؛ استکبار جهانی که در طول تاریخ با مقاومت و مجاهدت مردم عزیز ایران اسلامی روبه‌رو بوده پس از درماندگی و استیصال از مقابله با روحیه انقلابی، وطن دوستی و مقاومت زنان و مردان آزاداندیش این مرز و بوم، چهره حقیقی خود را با ایجاد هرج و مرج، اغتشاش و وارد کردن خسارات به بیت‌المال به نمایش می‌گذارد؛
لیکن ملت نجیب، مجاهد و عدالت خواه ایران اسلامی نیز همانند همیشه‌ تاریخ و تحت زعامت و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی، با حضور حداکثری و به موقع به دفاع و حمایت از ارز‌ش‌های ایرانی و اسلامی پرداخته و نقشه واهی آنان را باطل می‌کند.

جامعه بزرگ فرهنگیان کشور ضمن رد بیانیه‌هایی که با سوء استفاده از نام‌ فرهنگیان تحت عناوین فراخوان دعوت به ترک کلاس و پیوستن به اغتشاشات دارد، اعلام کرد که دست عوامل ضد انقلاب و منافقین کوردل را آشکارا دخیل می‌داند؛ بنابراین جامعه بزرگ فرهنگیان کل کشور ضمن ابراز تأسف عمیق از حوادث پیش آمده و عرض تسلیت به خانواده محترم شهدای امنیت، اقدام آشوبگران و برهم زدگان نظم و امنیت کشور را محکوم می‌نماید.

در این بیانیه آمده است: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران عزیز، همواره شاهد بدخواهی دشمنان بوده است. دشمنانی که هیچ وقت منافع ملی، مردم و ایران قوی را نخواسته‌اند و تمام همتشان نابودی این سرزمین و آب و خاک بوده است. اما ملت غیور ایران، تصمیم خود را گرفته است و با سربلندی تمام به سمت قله‌های پیشرفت در حرکت است.

جمهوری اسلامی ایران به برکت مجاهدت‌های امت سرافراز، خون شهدا، الطاف خاصه حضرت صاحب الزمان(عج)، بصیرت و عرق ملی مردم عزیز در حال شکوفایی است؛ بدیهی است دشمنان دیرینه این خاک تحمل دیدن ایرانی مستقل و سرافراز را ندارند و هر از گاهی عناد خود را علنی کرده و با بهانه جویی دنبال پیاده کردن مقاصد شوم خود هستند.

این بیانیه می‌افزاید: روشن است که اینگونه هنجارشکنی‌های سیاسی علاوه بر تبعات اقتصادی و روحی و روانی برای مردم آثار و پیامدهای سوء تربیتی نیز به دنبال دارد، لذا جامعه بزرگ فرهنگیان، ضمن آنکه خواستار برخوردهای پیشگیرانه و قاطعانه با عوامل گروهک‌های اغتشاش آفرین و نیز رأفت اسلامی با نوجوانان و جوانان فریب خورده می‌باشند، همچنین نباید گذاشت فضای سایبری بیش از این بدون نظارت و محدودیت ابزار تخریب فرهنگی کودکان و جوانان قرار گیرد و باید قوانین لازم با استفاده از تجربه دیگر کشورها هرچه سریع‌تر تدوین و اعمال شود.

ما به نمایندگی از فرهنگیان کشور از دلاورمردان مدافع امنیت صمیمانه سپاسگزاری می‌کنیم و نیز وظیفه خود می‌دانیم مانند همیشه شرح رشادت‌ها و فداکاری‌های آنان را برای دانش‌آموزان عزیز بازگو نماییم و امیدواریم مسؤولیت خویش را در راستای جهاد تبیین در مدارس به انجام برسانیم و با فراهم ساختن فرصت‌هایی برای طرح سؤالات دانش‌آموزان پاسخگوی شبهات و موجب تقویت مبانی اعتقادی آنان باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36827

نوشته های مشابه

25آوریل
آمریکا یک واحد از ارتش اسرائیل را تحریم می کند
خبر شوکه کننده برای مریم رجوی، پیاده نظام رژیم صهیونیستی

آمریکا یک واحد از ارتش اسرائیل را تحریم می کند

24آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۱
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۱