• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

۱۷ سال اسارت، تاوان اعتماد به عوامل رجوی در اردوگاه اسرای ایرانی

  • کد خبر : 36816
  • 06 دسامبر 2022 - 13:23

مردم ایران و خصوصا جوانان قطعا مطالبات و حتی اعتراضات حقی دارند که می توانند آنها را از طرق صحیح مطرح نمایند، اما با توجه به تجربه خودم هرگز نباید فریب وعده های پوچ و توخالی کسانی را خورد که ماهیت اصلی خود را پنهان می نماید و خود را مدافع مردم نشان می دهد.

به گزارش فراق، علی سعیدی عضو نجات یافته از فرقه رجوی و عضو انجمن نجات مرکز اصفهان در یادداشتی نوشت: زمانی که در اردوگاه اسرای جنگی در عراق در بدترین شرایط استقراری قرار داشتم، مسئولین سازمان مجاهدین خلق به سراغم آمدند و وعده فرستادن به اروپا و بهترین زندگی را دادند. افسوس که صدها تن مانند من فریب این وعده های کذب را خوردند و به چاه باطل افتادند که در نتیجه من ۱۷ سال اسارت در پادگان اشرف و قطع کامل ارتباط با دنیای بیرون خصوصا خانواده ام را تجربه کردم.

آن زمان که به سراغم آمدند به هیچ وجه ماهیت اصلی خود را برملا نکردند و خود را گروهی ایرانی معرفی نمودند که می خواهند به ایرانیان کمک کنند و گفتند که اگر حدود دو ماه نزد آنان باشم ترتیب اعزام من به اروپا با شغل خوب را خواهند داد. اما این وعده ها فریبی بیش نبود تا من از چاله درآمده و به چاه بیفتم.

در خبرها دیدم که این روزها جوانانی حین اعتراضات، در حال ایجاد خسارت به اموال عمومی و ماشین های شخصی و مغازه ها دستگیر شده و اعتراف نموده اند که به آنها وعده داده شده بود که در صورت اقدام به این گونه اعمال خشونت آمیز و تهیه عکس و فیلم، به هر یک ۳۰ میلیون تومان داده می شود.

مردم ایران و خصوصا جوانان قطعا مطالبات و حتی اعتراضات حقی دارند که می توانند آنها را از طرق صحیح مطرح نمایند، اما با توجه به تجربه خودم هرگز نباید فریب وعده های پوچ و توخالی کسانی را خورد که ماهیت اصلی خود را پنهان می نمایند و خود را مدافع مردم نشان می دهند. این افراد به دشمنان ایران وابسته هستند و هدف آنها اغفال جوانان و به بند کشیدن آنان است.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36816