• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
رافق نصرتی، برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

حافظ جان، بیش از ۳۰ سال است چشم به راه تو هستیم / مادر در حسرت دیدار تو روز و شب می سوزد

  • کد خبر : 36775
  • 01 دسامبر 2022 - 12:05

رافق نصرتی، برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی خطاب به برادرش گفت: حافظ جان، بیش از ۳۰ سال است چشم به راه تو هستیم و به هر دری می زنیم نمی توانیم پیدایت کنیم.

به گزارش فراق، برادر چشم انتظار حافظ نصرتی صبح امروز شنبه با حضور در دفتر انجمن نجات استان اردبیل نامه ای به برادر خود نوشت که در ادامه می خوانید:

سلام حافظ جان

من برادرت رافق هستم. بیش از ۳۰ سال است چشم به راه تو هستیم و به هر دری می زنیم اما نمی توانیم پیدایت کنیم.

مادرمان سخت بیمار است و پدر هم در فراق تو سکته کرد و چشم از این جهان فروبست. برادر عزیزم ما نگران تو هستیم. خوشبختانه الان آلبانی شرایط بهتری دارد تا تو از آن فرقه پوچ بیرون بیایی و برای آینده خود تصمیم بگیری.

حافظ جان، مادر در حسرت دیدار تو روز و شب می سوزد و بی قراری می کند. خواهرانت هم سال ها در آرزوی دیدار تو لحظه شماری می کنند.

امیدوارم که هر چه سریع بتوانی برای آینده خودت تصمیم و ما را از سال ها بی قراری و نگرانی رهایی بخشی.

برادر جان مشتاق هستیم که ببینیم راه درست را انتخاب کنی و پیش ما برگردی. یادش به خیر روزهایی که با هم به کشتی می رفتیم و یار و یاور همدیگر بودیم. در نبود تو ما خیلی رنج و سختی کشیدیم. تنها خواسته ما از تو این است که از جهنم فرقه رجوی رها شوی.

واقعیت این است که برای ما مقدور نیست پیش تو بیاییم، برای اینکه نه نشانی از تو داریم و نه توانی برای آمدن. حافظ جان اینجا همه چشم انتظار دیدار تو هستند تا دوباره عطر آرامش در خانه حاکم شود. برادر عزیزم لااقل از طریق همین سایت برای ما شماره ای بفرست تا فقط چند کلمه با تو صحبت کنیم. خواهش می کنم به طریقی با ما تماس بگیر و ما را از چشم انتظاری و حسرت دیدار رها کن.

 خانواده حافظ نصرتی از اعضای فعال انجمن نجات استان اردبیل، شبانه روز پیگیر وضعیت اسیر گرفتار خود در فرقه رجوی هستند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36775