• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
شعارهای مریم قجر و قلم به دستان او در مورد حجاب اجباری دروغی بیش نیست

پمپ بنزین را هم در مناسبات رجوی، زنانه و مردانه کرده بودند

  • کد خبر : 36747
  • 30 نوامبر 2022 - 12:04

این روزها قلم به دستان رجوی دم از آزادی زن و حجاب اجباری می زنند اما یادشان رفته اولین کسی که حجاب را اجباری کرد خود رجوی بود و همه شعارهای مریم قجر و قلم به دستان او در مورد حجاب اجباری دروغی بیش نبوده و برای فریب است.

به گزارش فراق، هادی شبانی از انجمن نجات مرکز مازندران در یادداشتی نوشت: در این نوشته می خواهم تهی بودن اندیشه قلم به دستان فرقه رجوی را شرح دهم و نشان دهم که از لحاظ محتوا چقدر تهی هستند و اگر قلمی به دست می گیرند به خاطر پول و امکانات فرقه می باشد و حاضر هستند تن به هر کاری بدهند و به مردم دروغ بگویند .

اخیرا یکی از نویسنده های فرقه مدعی شده از همان ابتدا اهل مبارزه بوده و سابقه مبارزاتی از زمان شاه برای خودش درست کرده است! نویسنده برای اینکه کفه مبارزاتی خود را سنگین کند در میان مقاله اش از شرکت در تظاهرات ضد حجاب می گوید و آن را با آب و تاب تعریف می کند .
اما حرف های او در مورد حجاب اجباری بیشتر به شوخی شبیه است چون سازمان مجاهدین با آن تشکیلات ضد بشری هرگز اجازه حجاب اختیاری را به کسی نمی دهد. در درون مناسبات، زنان مصیبت زده و گرفتار باید طبق دستورات تشکیلات عمل کنند و نباید گوشه ای از موهایشان دیده شود و حتی جرات ندارند به تنهایی با مردان حرف بزنند و یا در سالن نشست یا غذاخوری کنار مردان بنشینند یا در داخل یک ماشین کنار مردان باشند. در مناسبات پمپ بنزین را زنانه و مردانه کرده بودند تا مبادا مردان به زنان نگاه کنند و یا زنان با دیدن مردان دچار لحظه جیم شوند .

مریم رجوی به زنان ایران پیام می دهد که برای مبارزه روسری های خود را از سر بردارند ولی در مناسبات مجاهدین خلق زنان اجازه چنین کاری را ندارند. این نسخه نوشتن ها برای دیگران خوب است و به درد مناسبات فرقه ای آنها نمی خورد .

نویسنده معلوم الحال مدعی است عصاره و جان کلام آزادی و دمکراسی، آزادی و انتخاب زندگی و آزادی پوشش و سبک زندگی است نه اجباری کردن آن و…! در پاسخ باید گفت حرف هایت شعاری بیش نیست و حرفهایی که توسط مریم قجر در کنار دوستان غربی زده می شود بیشتر مصرف بیرونی دارد و به درد داخل مناسبات نمی خورد.

درست کردن پروسه مبارزاتی و انقلابی جا زدن افرادی مانند قلم به دست معلوم الحال چیز عجیبی نیست و مسئله تازه ای نیست و در مناسبات وجود داشته است.

زمانی به علت کار نکردن مردان در مناسبات قرار بر این شد که رده تشکیلاتی بر اساس سابقه فرد باشد چون بودند افرادی که سابقه نداشتند ولی رده های بالاتری داشتند به همین دلیل افراد سعی می کردند پروسه سازی نموده تا شاید رده بالاتری بدست بیاورند. این مسئله ابعاد دیگری هم داشت، کسانی که قبلاٌ رده بالاتری داشتند و رده فعلی خودشان را از دست داده بودند دیگر دل و دماغی برای کار کردن نداشتند و باعث مسئله داری تعداد زیادی از اعضای سازمان شده بود و حالا این قلم به دست فکر می کند با سابقه درست کردن می تواند کرسی بالاتری بدست بیاورد .

این روزها قلم بدستان رجوی دم از آزادی زن و حجاب اجباری می زنند اما یادشان رفته که اولین کسی که حجاب را اجباری کرد خود رجوی بود و همه شعارهای مریم قجر و قلم بدستان او در مورد حجاب اجباری دروغی بیش نیست و برای فریب است و با افشاگری نفرات جدا شده همه شیرازه تشکیلات آنان از بین رفت و دیگر دروغهای قلم به دستان رجوی هم نمی تواند چاره کار باشد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36747

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی