• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

نامه خانواده های استان مرکزی خطاب به شخص رجوی !!

  • کد خبر : 3664
  • 01 سپتامبر 2015 - 13:21

نامه خانواده های استان مرکزی

خطاب به شخص رجوی !!

سلام آقای رجوی !
ما خانواده های استان مرکزی با احترام می خواهیم با شما صحبت کنیم مثل شما و سرانت بی ادب نیستیم که ما را اوباش خطاب می کنند. آقای رجوی فرزندان ما چندین سال است که در چنگال شما اسیر هستند طی این چندین سال به آنها اجازه ندادید یک تماس تلفنی با ما داشته باشند که از حال آنها با خبر شویم گناه ما پدر و مادر ها چیست که شما چندین سال است ما را داغدار کردید .
آیا ملاقات با فرزندانمان از دید شما جُرم است  ما خانواده ها چندین بار با کلی مشکلات به عراق سفر کردیم حنجره خودمان را کنار پادگان اشرف پاره کردیم حاضر بودیم ۲ دقیقه فرزندانمان را از نزدیک ببینیم ولی به جای اینکه اجازه دهید با فرزندانمان دیداری داشته باشیم از سوی سرانت با سنگ و فُحش که لایق خودشان است از ما استقبال کردند . خلایق هر چه لایق . شما که دم از حقوق بشر می زنید نهایت نقض حقوق بشر را طی این چند سال در حق فرزندانمان اعمال کرده اید ابتدایی ترین آزادی را از فرزندان ما سلب کردی این همه بلا بر سر فرزندان ما آوردی بس نیست؟ کمی از خدا بترس . بترس از روزی که آه پدران و مادران تو را بگیرد و تا آخر عمرت افسوس بخوری مطمئن باش در آینده خیلی نزدیک خداوند جواب ما را از تو خواهد گرفت .
و حرف آخر ما خانواده ها با شما ! تا توان داریم آزادی فرزندانمان را دنبال خواهیم کرد و این را بدان تا آزادی فرزندانمان عقب نشینی نخواهیم کرد . به امید روزی نه چندان دور که فرزندان ما از چنگال شما آزاد شوند و و یک زندگی آزاد برای خودشان انتخاب کنند . به امید آن روز .

خانواده های استان مرکزی – اراک

منبع: انجمن نجات مرکز اراک | یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3664

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!