• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

خروش بزرگ خانواده‌ها برای نجات عزیزان خود از اسارت رجوی / ما مثل کوه ایستادیم

  • کد خبر : 36574
  • 23 نوامبر 2022 - 11:07

همایش بزرگ خانواده های چشم انتظار اسیران فرقه رجوی با عنوان «از تیرانا تا تهران» که روز پنج شنبه ۲۶ آبان برگزار گردید، جلوه دیگری از اتحاد و همت خانواده ها جهت نجات فرزندانشان را به نمایش گذاشت.

به گزارش فراق، خانواده های منتظر بار دیگر با خروش جانانه خود از عزیزانشان حمایت و به سران فرقه تروریستی رجوی این پیام را ارسال کردند که ما فرزندان خود را فراموش نکرده و همچنان دنبال آزادی آنان هستیم.

این همایش پیام بسیار روشنی به تمام طرف حساب های حقوق بشری داشت که بدانند پدران و مادران بیدارند و تا رسیدن به رهایی عزیزانشان دَمی از پای نخواهند نشست.

پیام خانواده ها، پیام پدران و مادران، خواهران و برادران به عزیزانشان در اسارتگاه اشرف ۳ این بود که: «ما مثل کوه ایستادیم»

این میزان قاطعیت را کمتر در جریان مقاومت های خانواده ها در سرتاسر جهان سراغ داریم، خانواده هایی که همواره با حضور پر شور و با صلابتشان تلاش کرده اند به جهانیان با صدای رسا بگویند که: «ما خواهان دیدار با عزیزانمان هستیم و این چیز زیادی برای یک پدر و مادر نیست که ما را از آن منع کرده اید»

در این همایش خانواده های قهرمان به هر نوعی که می شد یک پیام برای فرزندانشان در اسارتگاه «اشرف ۳» در آلبانی ارسال می کردند تا به عزیزانشان ثابت کنند آنها هیچ چیز را فراموش نکردند و همواره با یاد و خاطره عزیزانشان زندگی می کنند.

بی تردید روز رهایی اسرای گرفتار در «اشرف ۳» نزدیک است و دیر نیست که آن روز جشن بزرگی با رهایی همه اسیران گرفتار برپا خواهیم کرد و خندۀ جانانه ای را بر روی لب های خانواده ها به ویژه پدران و مادران خواهیم دید.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36574