• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

آزادی و دیدار با مادر، تار و پود خانه عنکبوتی رجوی را بار دیگر به هم ریخت

  • کد خبر : 3635
  • 28 آگوست 2015 - 21:26

آزادی و دیدار با مادر،

تار و پود خانه عنکبوتی رجوی را بار دیگر به هم ریخت

دراسفند ماه ۱۳۹۳ مطلع شدیم آقای علی ابراهیمی بعد از ۱۵ سال اسارت در فرقۀ رجوی خائن ، خودش را به مقر سازمان ملل در کمپ لیبرتی رسانده و تقاضای نجات نموده. وی از همآنجا با خانواده اش در استان البرز ارتباط تلفنی برقرار می نماید سپس به کشور ترکیه عزیمت نموده و موفق دیدار با مادر و خانواده اش در ترکیه میشود اما بدون حضور پدری دلسوز که سالیان سال درفراغ و دوری فرزندش عذاب می کشید که سپس جان به جان آفرین تسلیم نمود.

اما به لطف ایزدمنان و تلاش خانواده وعزم و ارادۀ فریدون، این بار رجوی خون آشام که با دوری اعضاء از خانواده و مرگ پدر و مادرها تغذیه میکند و شاد میگردد خوار و خفیف گردید ویکبار دیگر پروانه ای از لانۀ عنکبوتی رجوی رها گردید و با آزادی اش و همچنین دیدار با مادر و خانواده اش در دنیای آزاد  لرزه به ارکان پوشالی فرقه وارد کرده و این تصمیم مهم و مبارک فریدون ابراهیمی و ملاقاتش در یک کشور بیگانه مسیری بوده که توسط دیگر افراد جداشده صاف و کوبیده شده و حال بار دیگر این مسیر توسط فریدون به روز گردیده و نقشۀ راه طی شده، مسیر و پیام نابودی برای مسئولین فرقه و راه رهایی برای افراد گرفتار و فریب خورده می باشد باشد که این مسیر همواره تداوم داشته باشد.
حال فریدون بعد از دیدار با مادر در ترکیه که مشاهده مینمایید به کشور آلمان عزیمت نموده تا بتواند هر چه زودتر خود را پیدا کرده و به وطن عزیز برگردد.
کرج – بیژن

Ebrahimi_Ali_1

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3635

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم