• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

نامه آقای قاسم خسروی به برادرش

  • کد خبر : 3618
  • 26 آگوست 2015 - 12:54

نامه آقای قاسم خسروی به برادرش

( اکبر تحت اسارت فرقه رجوی در لیبرتی، عراق)

ساکن ارومیه

با نام و یاد خداوند بخشنده و مهربان

با سلام خدمت برادر عزیز و گرامی ام

اکبرجان امیدوارم در هر کجا که هستی سالم و سلامت باشی. می دانم که با تمامی تلاش و کوشش علیرغم میل باطنی خود در شرایطی قرار گرفته ای که نمی توانی جویای احوال خانواده ات باشی ولی با این حال بدان که کسانی در انتظار دیدار روی ماه تو هستند و تحت هیچ شرایطی تو را فراموش نخواهند کرد.

اکبرجان من قاسم برادر کوچکت از طرف تمام خانواده این نامه را برایت می نویسم. یادت هست آن خانه کوچک و قدیمی مان که در عالم کودکی چقدر با همدیگر دعوا می کردیم ولی در بیرون از خانه همیشه هوای همدیگر را داشتیم و همیشه با هم بودیم و حالا هم بدان که تمام خانواده ترا فراموش نکرده اند و خدا را شاهد می گیرم که در هر نمازی که می خوانم از خداوند متعال آرزوی وصال و دیدار برای کسانی را می خواهم که چشم به راه عزیزی هستند و آرزوی دیدار تو را از خداوند خواستارم.

برادر گرامی ام اکبرجان می دانم که تو و تمامی دوستانت در قفسی گرفتار شده اید که باعث و بانیان آن خود در بهترین مکانها و با تمامی امکانات سرمست از غرور و کبر و هر روز با ترفندی جدید شما عزیزان را محصور تفکرات خود کرده اند ولی بدانند تحت هیچ شرایطی ماه پشت ابرها نمانده و روشنایی نزدیک است. برادرعزیزم اکبرجان شما نیز تلاش و کوشش خود را انجام بده که از چنگال این به اصطلاح منادیان آزادی برای خلق رهایی پیدا کنی و از سردمداران این سازمان (مجاهدین) پوچ و توخالی می خواهم که دست از سر عزیزان ما برداشته و اجازه تماس برادرم را با خانواده اش بدهند.

اکبرجان تو را به خدا می سپارم و امیدوارم که هرچه زودتر همدیگر را ملاقات کنیم و آن روز به امید حق نزدیک است.

برادر کوچیکت قاسم خسروی

۹۴/۵/۱۰

رونوشت :

ـ کمیته بین المللی صلیب سرخ دفتر تهران و ژنو

ـ سازمان دیده بان حقوق بشر

ـ عفو بین الملل

منبع» سایت نیم نگاه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3618