• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

بی‌رگ‌های تجزیه طلب هم فرقه رجوی را حقه باز می‌خوانند: استاندارد دوگانه فرقه رجوی در مسئله ملیت‌ها !

  • کد خبر : 35828
  • 20 سپتامبر 2022 - 8:38

امروزه ماهیت پلید فرقه رجوی چنان برای همه جریان‌ها آشکار شده که حتی اندک فعالان تجزیه طلب و بی‌رگ نیز فرقه رجوی را در صحنه سیاسی حقه باز می‌خوانند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، برخی فعالان تجزیه طلب آذربایجانی که تاریخ مصرف خود آن ها نیز تمام شده اخیرا در بیانیه‌ای نوشتند: سازمان مجاهدین خلق در برنامه سازمانی خود ماده «خودمختاری ملیت‌ها» را گنجانده و در ظاهر «خودمختاری کردستان» را قبول کرده است ولی وقتی به آذربایجان می‌رسد نه تنها از خودمختاری خبری نیست بلکه با «منطقه‌گرایی» مخالف است؛ یعنی معتقد است همه چیز باید همچنان در تهران متمرکز باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: این چه تضاد و چه استاندارد دوگانه‌ایست؟ البته این سازمان همین ادعاها و شعارهای خالی از عمل خود را نیز در رسانه‌های جانبی خود مطرح و از طرح آن در رسانه‌های اصلی خود خودداری می‌کند. منطقاً می‌توان نتیجه گرفت که این سازمان حتی با خودمختاری کردستان نیز موافق نیست و این فقط یک دروغ مصلحتی موقت است.

این فعالان در بیانیه اخیر خود نوشتند: البته از این مطلب نباید چنین متصور  شد که مثلاً آذربایجان به درج حقوق خود در اسناد این سازمان فاشیستی احتیاج مبرمی دارد؛ خیر! این مطلب صرفاً با این هدف منتشر می‌شود که ملت ایران ماهیت این گروه ها را بهتر بشناسند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35828