• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
بیانیه تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» در خصوص حوادث اخیر روی داده در آلبانی

دولت مردان آلبانی مانع ورود خانواده‌ها به خاک خود شدند، این جرم کوچکی نیست

  • کد خبر : 35787
  • 15 سپتامبر 2022 - 11:02

تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» با انتشار بیانیه‌ای خطاب به دولت مردان آلبانی نوشت: شما مانع ورود خانواده ها به خاک خود شدید تا خانواده‌ها از سرنوشت عزیزانشان مطلع گردند، این جرم کوچکی نیست.

به گزارش فراق، تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» در خصوص حوادث اخیر روی داده در آلبانی بیانیه ای منتشر کرده است که در زیر می خوانید:

تشکل «مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی» صدای مظلومانی است که همواره یک خواسته بیشتر ندارند، خواسته ای برحق که هرگز زیاد نبوده، به کسی آسیب نرسانده و نخواهد رساند. این خواسته زیادی نیست که صدای این انسان های دل سوخته شنیده شده و مورد توجه قرار بگیرد.

رجویِ بی شرف حرمت مادران چشم انتظار اسیران فرقه رجوی، این انسان های ستم کشیده را شکسته و تا توانسته به آن بی احترامی کرده است.

در این روزهای حساس که کشور آلبانی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، مادران چشم انتظار و رنج دیده لازم دانستند نکاتی را به مسئولین دولت آلبانی متذکر شوند. فرقه رجوی به برخی خانواده های ایران زمین یک جور آسیب زد و اکنون به خانواده های آلبانیایی جور دیگر. خانواده های آلبانیایی در خطر فرورفتن در گرداب فرقه تروریستی و ضدخانواده رجوی قرار دارند.

ما به مسئولین آلبانی می گوییم که تشکل مادران، قربانیان فراموش شده فرقه رجوی می تواند به شما کمک کند. کافی است به ما ویزای ورود به خاک آلبانی را بدهید تا ببینید که حقوق بشر حقیقی چیست.

همان قدر که ما از تروریسم رجوی آسیب دیدیم شما نیز در حال زخم خوردن و آسیب دیدن هستید. شما با اجازه دادن به تروریست های فرقه رجوی چه سرنوشتی را برای مردم خود رقم می زنید؟

ما همواره یک خواسته داشتیم و آن دیدار از نزدیک با عزیزانمان است ولی هنوز بعد از سالها انتظار و حسرت به دلی به آن یک خواستۀ بر حق خود نرسیدیم. شما مقامات آلبانی تا توانستید مانع فریاد کشیدن مادران بیچاره شدید، مانع ورود خانواده ها به خاک خود شدید تا آنان از سرنوشت عزیزانشان مطلع گردند، این جرم کوچکی نیست! شما نفرین مادران را برای خود خریدید. در این زمینه مردم انسان دوست آلبانی خطرهای موجود در اردوگاه اشرف ۳ را فهمیدند ولی متاسفانه هنوز دولت مردان آلبانیایی روز به روز از مقام انسانیت در حال دور شدن هستند. مادر در هر مکانی و در هر فرهنگ و آیینی «مادر» است، فرشته روی زمین.

اکنون فرقه رجوی به خاطر حمایت های دولت آلبانی است که توانسته این چند سال را در کشور شما به سر ببرد. وقت آن رسیده که به آن ها ابلاغ نمایید درهای «اشرف ۳» را باز بگذارند تا هر کسی که می خواهد دنبال زندگی خودش برود. وقت آن رسیده که دیوارهای اسارتگاه اشرف ۳ فرو بریزد و آزادی را به اسیران گرفتار در اردوگاه اشرف ۳ به ارمغان ببرید و از ما مادران به جهت این همه اذیت و آزاری که از اجازه ندادن ورود به خاک آلبانی ایجاد کردید معذرت خواهی کنید، شاید که خداوند از گناهان شما بکاهد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35787

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!