• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

عاشقانه‌های «مهین توکلی» برای فرزندش + فیلم

  • کد خبر : 35735
  • 12 سپتامبر 2022 - 4:02

خانم مهین توکلی، مادر چشم انتظار احمد عبدی که سالهاست در حسرت دیدار و یا تماس با فرزندش است، پیامی تصویری برای فرزندش منتشر کرد.

به گزارش فراق، خانم توکلی از انجمن نجات مرکز تهران در این پیام از دلتنگی های مادرانه اش می گوید، از عاشقانه هایش برای پسرش و از حسرتش برای شنیدن صدای احمد.

وی آخرین باری که موفق شد فرزندش را ملاقات کند، سال ۱۳۸۲ بود. خانم توکلی در این سال به همراه تعدادی دیگر از خانواده ها راهی کمپ اشرف شد و در آنجا توانست تحت نظر مسئولین سازمان مجاهدین خلق دیداری کوتاه با احمد داشته باشد. از آن زمان به بعد ارتباط او با احمد به طور کامل قطع شده و خبری از او ندارد. این مادر رنجدیده اما همچنان به تلاشش ادامه می دهد و گاه به گاه برای فرزندش نامه می نویسد و پیام ارسال می کند تا شاید به طریقی به دست احمد برسد.

احمد عبدی در سال ۱۳۵۹ از طریق واحد بسیج شهید چمران به جبهه اعزام گردید و بعد از دو ماه به اسارت نیروهای عراقی درآمد. بعد از اسارت، احمد با خانواده مکاتبه می کرد و عکس می فرستاد و تا سال ۱۳۶۷ ارتباط مکاتبه ای برقرار بود. اما بعد از آن دیگر خبری از وی نبود. این بی خبری موجب شد که خانواده با سازمان ملل متحد و مراجع بین المللی مکاتبه نمایند. سال ۱۳۸۰ از طریق جداشدگان و انجمن نجات مطلع شدند که احمد در زندان اشرف به سر می برد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35735