• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نوحه‌خوان زن در مغزشویی رجوی را بشناسید

  • کد خبر : 35694
  • 07 سپتامبر 2022 - 10:31

فرزانه معدومی یکی از زنان اسیر فرقه رجوی است که در مناسبت‌های مذهبی از وی به عنوان نوحه خوان استفاده می شود.

به گزارش فراق، نامبرده از سال های دور زمانی که هنوز به سن قانونی نرسیده و نوجوانی بیش نبود، توسط برادر بزرگترش که دارای همسر و دو فرزند کوچک بود، خواهر و برادری خردسال و مادر مسن به کمپ اشرف قاچاق شدند.

فرزانه پس از درک وضعیت دردناک و مخوف فرقه به یکی از ناراضیان از مناسبات دجالگرانه تبدیل شد و تلاش های زیادی برای جدایی نمود اما در همه مقاطع او را با فشارتهدید و اذیت خانواده، مجبور به ماندن در کمپ نمودند. او ماه ها به دلیل بیماری های سخت بستری بود اما به طور مستمر تحت فشار تشکیلات قرار داشت. علیرغم این که برای مداوایش امکانات زیادی داشتند از جمله اینکه می توانستد او را به مانند نورچشمی ها به اروپا بفرستند از نگرانی اینکه فرار نکند، برای کم شدن آلامش و حتی درمان قطعی او را به بیمارستان های خارج کمپ هم نمی فرستادند.

دهه ۷۰ در پی طلاق های اجباری و طرح جدایی کودکان از مادران، همسر برادرش به همراه دو فرزند کوچکش با تن ندادن به پروژه شوم مریم رجوی از فرقه جدا شد و فرزندانش را با خود به همراه برد. اگر چه متاسفانه دوباره در سال های بعد با تحت فشار قرار گرفتن و تهدید این خانم یکی از فرزندانش به نام اهو معدومی را ربوده و درحالی که او هم به سن قانونی نرسیده بود به کمپ اشرف بازگرداندند.

در دهه ۸۰ خواهر کوچکترش شیرین، که او هم از دختران ناراضی سرسخت بود توانست با اخراج فرقه به آلبانی پس از سالها موفق به جدایی شود.

فرزانه معدومی علیرغم از بین رفتن خانواده، زندگی و جوانی اش در طی سال های طولانی به دست فرقه امکان تصمیم گیری جدی ندارد و از طرفی به خاطر مادر پیر و سالمندش که فرقه او را به گروگان گرفته مجبور به ماندن در مناسبات ظالمانه فرقه شده است.

 متاسفانه بعضا شاهدیم بخاطر وادار به ماندن ناراضیان و نگهداری این گونه افراد، برنامه هایی برای سواستفاده از آنها با لانسه کردن از قبیل نوحه خوانی و شوگردانی برنامه های تلویزیونی ترتیب می دهند تا از تعداد ناراضیان و فراریان مخصوصا از طیف زنان بکاهند.

ویدئوهای وی که گاهی اوقات در فضای مجازی دست به دست می شود ماهیت این گروه ضد دین و ضد ملت را بیش از پیش نشان می دهد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35694