• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
به مناسبت جدایی «حمیدمحمد‌آق‌آتابای» از فرقه رجوی

تارهای سست رجوی دیگر توان طعمه گیری ندارد

  • کد خبر : 35692
  • 06 سپتامبر 2022 - 10:20

با خبر شدیم که حمید‌محمد‌آق‌آتابای پس از ۳۵ سال اسارت با اعلام رسمی جدایی از چنگال مخوف و اهریمن فرقه به انجمن آسیلا (انجمن حمایت از  ایرانیان مقیم آلبانی) پیوست.

تصمیم قاطع  آقای حمید محمد آق آتابای مبنی بر اعلام جدایی از فرقه بر پیکره سران فرقه رجوی لرزه وارد کرده و مرگ تدریجی سران فرقه رجوی را رقم زد.

  افشاگری اعضای آسیلا علیه فرقه رجوی در درون فرقه بازتاب گسترده ای در بین اعضای در بند فرقه داشته و با جدا شدن هر یک از اعضای در بند فرقه نفس های آخر خود را می کشد و ماهیت سران فرقه دیگر برای جامعه آلبانی روشن و عیان است و به خوبی می دانند که این فرقه، فرقه تروریستی است.

این روزها موج نارضایتی و اعتراض به رویکرد و  سیاست های درون سازمانی در داخل کمپ به اوج خود رسیده است و تردد اعضا را به داخل شهر ممنوع اعلام شده و هر عضوی که مراتب اعتراض خود را مستقیم و یا غیر مستقیم بروز دهد و یا اعلام جدایی کند او را بایکوت و در محلی دور از اعضا زندانی می کنند و در نشست های ادواری خود او را جاسوس خطاب کرده و  انگ مزدوری را به وی می زنند.

انجمن نجات کردستان اعلام جدایی برادرمان آق آتابای از فرقه و پیوستن به جمع صمیمانه آسیلا را تبریک عرض نموده و خود را در این جشن فرخنده شریک می داند؛ لذا تبریکات صمیمانه خود را هم به  آقای آق آتابای و خانواده محترمشان به ویژه برادر تلاشگر ایشان محمد در گرگان و همچنین به سایر دوستان و اعضای آسیلا تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

محمدی، انجمن نجات کردستان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35692