• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
اظهار وحشتِ مهوش سپهری در نشست با اعضای فرقه رجوی

مردم آلبانی علیه ما قیام کردند

  • کد خبر : 35650
  • 03 سپتامبر 2022 - 13:17

 مهوش سپهری، مسئول اسبق اول در فرقه رجوی گفت: حکومت ایران کاری کرده که مردم آلبانی علیه ما قیام کنند و ما هر طور شده باید با فعالیت ها و کارهایمان نگذاریم این اتفاق بیفتد.

به گزارش منابع پایگاه خبری- تحلیلی فراق، مهوش سپهری چند روز پیش در نشست لایه ای اظهار داشته است: مردم آلبانی از ماهیت ما آگاه شدند و این برای ما خیلی خطرناک است، باید هر کاری می توانیم انجام دهیم و آن‌ها را به سوی خودمان برگردانیم.

به دنبال فعالیت های افشاگرایانه جداشده های فرقه رجوی در آلبانی مردم این کشور پی به ماهیت تروریستی رجوی بردند و با آتش زدن تصاویر سران این فرقه خواستار خروج آن ها از کشورشان شدند.

مهوش سپهری با نام مستعار نسرین، سالیان درازی در عراق جانشین مسعود رجوی و مریم رجوی بود. ترورهای شهیدان صیاد شیرازی و لاجوردی در تهران مستقیم زیر نظر و فرماندهی او صورت گرفت. سپهری از شهریور ۱۳۷۶ تا اواخر سال ۱۳۸۲ مسئول اول سازمان مجاهدین شد و کل تشکیلات رجوی زیر نظر مستقیم او اداره می شد.

کار گسترش زندان ها و شکنجه گاه های فرقه رجوی در عراق نیز از دیگر عناوینی است که در کارنامه ننگین او وجود دارد. تقریبا اکثر افراد جداشده از سازمان مجاهدین از او خاطرات بسیار بد و دلهره آوری دارند. بسیاری از جداشدگان به نمونه هایی اشاره دارند که خود به تلخی تجربه کرده و از او به عنوان جلاد سازمان مجاهدین یاد می کنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35650