• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
برادر عضو آسیب دیده در فرقه رجوی خطاب به نخست وزیر آلبانی

نگرانی ما از وضعیت سلامتی «علی‌اکبر عظیمی» صد چندان شده است

  • کد خبر : 35618
  • 31 آگوست 2022 - 13:10

برادر عضو آسیب دیده در فرقه رجوی خطاب به نخست وزیر آلبانی نوشت: اکنون نگرانی خانواده ما از وضعیت سلامتی «علی اکبر» صد چندان شده است.

به گزارش فراق، برادر «علی‌اکبر عظیمی» با حضور در دفتر انجمن نجات استان آذربایجان شرقی، مراتب نگرانی خود را از وضعیت وی اعلام نمود و نامه ای به نخست وزیر آلبانی نوشت که در ادامه می خوانید.

جناب ادی راما، نخست وزیر محترم آلبانی

با سلام

کشور شما میزبان سازمان مجاهدین خلق (فرقه ی رجوی) است که فرزند ما، علی اکبر عظیمی، سالهاست در آن گروه به سر می برد. از زمانی که از کشور عراق به آلبانی منتقل شدند، ما هیچ خبری از سلامت فرزندمان نداریم.

رهبران سازمان مجاهدین، اجازه نمی دهند کسی با خانواده اش تماس بگیرد و خبر سلامتی بدهد. ما از طریق جداشده ها و فضای مجازی، مطلع شدیم که علی اکبر عظیمی، به دلیل ممانعت وی از خروج او از این سازمان، دست به خودکشی زده (همچنانکه می دانید، خروج از این سازمان ممنوع است). او به دلیل وخامت حالش در بیمارستان شهر تیرانا مدتی تحت مداوا قرار گرفت، اما مجدد وی تحت اقدامات امنیتی شدید به مقر اصلی این سازمان، که در استان دورس و نزدیکی روستای مانز است منتقل گردیده است.

پیگیری های دوستان وی و مراجعه پلیس به این مقر نیز بی نتیجه مانده است و حتی به نمایندگان پلیس نیز، اجازه داده نشده است که با وی دیدار کنند. اکنون نگرانی خانواده ما از وضعیت سلامتی علی اکبر صد چندان شده است. عاجزانه از شما می خواهیم که به این وضعیت اسفبار خاتمه داده و دستور فرمایید هر چه سریع تر نسبت به ملاقات پلیس و یا نمایندگان صلیب سرخ با ایشان، اقدامات لازم صورت پذیرد و ترتیبی داده شود که خانواده ما با علی اکبر ملاقات حضوری داشته باشد. قبلا از مساعدت های انسان دوستانه شما، کمال تشکر را داریم.

یوسف عظیمی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35618

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی