• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سناتورهای حامی فرقه رجوی را بشناسید / سگ دو زدن مزدوران رجوی برای گرفتن یک امضاء

  • کد خبر : 35597
  • 29 آگوست 2022 - 12:39

فرقه تروریستی رجوی در سال‌های اخیر با گزارش‌های جنجالی اسامی متعددی از شخصیت‌های اروپایی و آمریکایی را به عنوان حامی و طرفدار خویش معرفی می‌نماید.

به گزارش فراق، امسال نیز پس از ناکامی از برگزاری گردهمایی سالانه تنها تبلیغاتش انتشار عکس و بیانیه های ضدایرانی برخی از این اشخاص است.

اساس این تبلیغات گسترده که گاها ماه ها صفحات تارنماهای خود را با آن پر می‌کنند طبق روال فریب همیشگی برای مصرف داخلی رد گم کردن و کورکردن چشم هواداران خارج نشین است.

آنها که می خواهند به مانند همیشه به ظاهر خودی نشان دهند و اعلام وجود کنند و در خفا مزدوری و دست نشاندگی را پوشش دهند.

بسیاری موارد حتی از اینکه به اذهان القا کنند که این افراد را می توانند با صرف هزینه کلان به استخدام درآورند بدشان هم نمی آید. سازمان مجاهدین با ساختار امنیتی و پیچیدگی تشکیلاتی یکی از اصلی ترین عملکردهایش از بدو تاسیس تا کنون نداشتن شفافیت و عدم ارائه تصویری روشن از محتوای واقعی و اهدافش حتی برای نزدیکترین اعضا و هواداران بوده و هست.

با پژوهشی ساده درمی یابیم بسیاری از همین به ظاهر حامیان فرقه رجوی که ریشه های قوی صهیونیستی دارند، در واقع خط دهنده و چرخاننده هستند که با وارونه نمایی آنها را حامی و لابی خویش معرفی می کند.

افراد نامبرده زیر حداقل در طی یک دهه اخیر بارها از طرف فرقه رجوی به عنوان سناتور و نماینده های حامی معرفی و در برنامه هایشان شرکت فعال داشتند. اغلب این گونه القا می کنند این افراد به دعوت سازمان در گردهمایی ها شرکت می نمایند و حامی معنوی ما هستند اما برخی از واقعیت این است گروه گسترده ای از همین سناتور نماها و شخصیت های مختلف خط دهندگان اصلی فرقه هستند.

بردلی شرمن، جان برکو، استفان هارپر، چاک شومر، فرانکو فراتینی و … نمونه ای ازهمین سناتورهای یهودی تبار یا افرادی چون تدکروز لیندزی گراهام و رابرت منندز نمونه هایی از حامیان وفادار آیپک و صهیونیست ها هستند که درطی سال های گذشته فرقه رجوی جهت حمایت آنان به خود می بالد. گوشه ای از سوابق نمایانگر برخی از واقعیات می تواند باشد.

برد شرمن؛ سناتور دمکرات نماینده ایالت کالیفرنیا

بردلی جیمز شرمن یک سیاستمدار آمریکایی است که به عنوان نماینده از سال ۲۰۱۳ عضو حزب دمکرات بوده و از سال ۱۹۹۷ وارد کنگره شد. پدر و مادر او از یهودیان روسی تبارهستند. عمده فعالیت های او در زمینه مشاوره در مورد مسائل مالیاتی و سرمایه گذاری به کار آفرینان بوده است. شرمن یک مربی در برنامه مالیات بین المللی دانشکده حقوق هاروارد، پیرو دین یهودیت و به طور فعال با سازمان آیپک (کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل) در ارتباط است. نامبرده یکی از افرادی است که در سخنرانی وبرنامه هایش نیازی به راهنمایی از طرف فرقه ندارد و معمولا او به اعضای فرقه خط می دهد و دشمنی آشکار با ایران دارد.

او در یکی از سخنرانی هایش گفت نظام حاکم در ایران به جای خدمت به مردم آنها را دشمن می نامد و سرکوب می کند. وی تندترین دشمنی ها را با ملت و حکومت ایران بیان داشت.

چاک شومر؛ سناتور یهودی تبار از نیویورک

جزو معدود سناتور های دمکرات است که مواضعی مغایر با این حزب اتخاد کرد و در تصویب طرح ضد ایرانی کنگره همراه جمهوری خواهان شد. او علیه توافق هسته ای باراک اوباما در سال ۲۰۱۵ بود آیپک ( گروه لابی صهیونیست ها) با صدور بیانیه ای از موضع شومر استقبال کرد. در آن زمان تنها سه دمکرات کنکره از جمله سناتور بن کاردین، جو مانچین و رابرت منندز با برجام مخالفت کردند. ( نامبردگان در لیست حمایت کننده گروه رجوی هستند.)

فرقه رجوی طی سال های ۹۴ و ۹۵ زمانی که به تازگی از عراق اخراج شده و به آلبانی رفته بود و در حالی تمام هم و غم شان این بود جا و مکانی برای استقرار پیدا کنند کم کم توسط این اشخاص آموزش و مهارت شوگردانی های ضد ایرانی را فرا گرفتند.

چاک شومر در گردهمایی نوروز ۹۵ فرقه رجوی ضمن حمایت از آنان با لحنی دیپلماتیک و فریبکارانه مواضعش را شرح می داد. او گفت: «همانطور که می دانید من یک ستایشگر فرهنگ ایرانی هستم. ایران در طول تاریخ دارای دانش، فرهنگ و تمدن بوده و مرزهای دانش را گسترش دادند و ریاضیدانان و بزرگان علم در این کشور شهرت داشتند. ایران اغلب در تاریخش پناهنگاهی برای مردم بوده است. مذاهب و گروهی که از کشورهایشان طرد می شدند و از آنها استقبال می کرده من و جو لیبرمن این را از تاریخ مردم خودم به عنوان یک یهودی می دانیم وقتی معبد ما خراب شد و هیج جا یهودیان را نمی پذیرفتند به جز ایران و ما این را هرگز فراموش نمی کنیم…»

جولیبرمن؛ سناتور سابق دمکرات از یک خانواده یهودی

دشمنی جولیبرمن با ایران و اتحادش با لابی صهیونیست ها در آمریکا بر کسی پوشیده نیست.

وی رئیس اتحاد علیه ایران هسته ای درچند مطلب علیه ایران مواضع و اهدافش را این گونه اعلام می کند: «آمریکا باید به مواضع سپاه و نیروی قدس درون ایران حمله کند.»

او همچنین در حاشیه نشست اتحاد علیه ایران هسته ای در ۲۰۱۹ در واکنش به حمله نیروهای یمنی به پالایشگاه نفت عربستان گفته بود، «یک اقدام متناسب می تواند این باشد که آمریکا شماری از تاسیسات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس درون خاک ایران را هدف قرار دهد.»

جان برکو، رئیس پیشین پارلمان انگلستان

جان برکو از سال ۱۹۹۷ نماینده بوده است و پس از مدتی به عنوان اولین یهودی در پست ریاست مجلس عوام انگلستان قرار گرفت.

وی از یک خانواده طبقه متوسط یهودی در منطقه فینچلی در شمال لندن به دنیا آمد و بارها به اسرائیل سفر کرده است. او ارادت خاصی به صهیونیستها دارد و بر حمایت همه جانبه از منافع آنها تاکید دارد.

نامبرده در گردهمایی فرقه رجوی در ۲۰۱۹ گفت: «این یک افتخار است برای من که به این گردهمایی پیوستم من اینجا هستم…»

او هم چنین در گردهمایی های متعدد فرقه رجوی از جمله در سال ۲۰۲۱ نیز شرکت کرد. وی در آخرین اقدام ضد ایرانی و خط دهنده فعالیت هایی علیه معاهده قانونی توافق بین ایران و بلژیک را شروع و بیانیه های شدیدالحنی صادر نمود.

در این گونه موارد با هر جستجوی ساده به این حقایق می رسیم که اغلب سیاستمدارانی که از فرقه حمایت می کنند یا یهودی هستند و یا به بنوعی از حامیان اهداف اسرائیل و لابی آیپک هستند.

نگاهی به مواضع برخی دیگر از این طیف سناتورها

سناتور لیندزی گراهام در سفر به اسرائیل با موضعی علیه برجام گفت: «برجام مستحکم و بلندمدت تر امکان پذیر نیست.» او در طی این سفر و مصاحبه با تایمزاسرائیل تاکید کرد، می شود از یک مسابقه تسلیحاتی هسته ای در خاورمیانه جلوگیری کرد.

او گفت: «با رابرت منندز سناتور ارشد دموکرات به زودی در روزنامه واشنگتن پست طرحی منتشر کرده و خواستار جایگزینی برای برجام خواهند شد.» طرح آنها همراهی با موضع فرانسه بود که ایران و عرب ها می توانند هر چقدر انرژی هسته ای می خواهند از یک بانک بین المللی سوخت دریافت کنند اما به هیچ کشوری در منطقه اجازه غنی سازی داده نشود.

او افزود سیاست مداران اسرائیلی که با آنها ملاقات کرده بسیار از این ایده خرسندند و تاکید کرد این ایده را به به دولت بایدن ارائه خواهد داد.

لیندزی گراهام همراه با دو سناتور جمهوری خواه دیگر به نام های تد کروز از تگزاس و بیل هگرتی از تنسی بارها به اسرائیل سفر کردند.

در نمونه ای دیگر سناتور میچ مک کانل، با تاکید بر مواضع ضد ایرانی اش گفت، جو بایدن نباید با بازگشت به توافق هسته ای به ایران پاداش بدهد.

همچنین ۲۴ تن از سناتور های جمهوری که اغلب جزو جناح جنگ طلب و حامی لابی صهیونیسم هستند در نامه ای به کنگره مخالفت خود را با احیای مجدد برجام اعلام نمودند.

جالب است بدانید تقریبا در ۹۹ درصد موارد پس از بیانیه و سخنرانی های ضد ایرانی سناتورهای حامی اسرائیل و همپالکی های آنان بلافاصله سایت پاره های منافقین به بازنشر اهداف و سخنان آنها می پردازند؛ همان افرادی که مزدوران رجوی ماه ها در بیرون کنگره های آمریکا سگ دو می زنند و به انتظار می نشینند تا نامه ای و امضایی برای حمایت خویش از آنان بگیرند و اعلام وفاداری نمایند و سپس با وارونه نمایی آن ها را همراستا با اهداف خود نشان دهند.

بدیهی است تا قبل از هر گونه واکنش، خط دهی و موضع گیری آنان، رجوی با جماعت مزدورش توان تصمیم گیری و حتی اظهار نظر جدی ندارد.

گزارش از: مرضیه رئیس الساداتی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35597