• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
دل نوشته‌ای از برادر چشم انتظار «معصومه اولادی»

«معصومه» جان حق این مادر دل شکسته یک تماس تلفنی نیست؟ / عزیز دلم فقط کافیه اراده کنی

  • کد خبر : 35555
  • 25 آگوست 2022 - 12:44

شهرام اولادی، برادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی خطاب به خواهرش «معصومه» دل‌نوشته‌ای منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در دل نوشته این برادر چشم انتظار که توسط انجمن نجات مرکز قزوین در اختیار قرار گرفته، آمده است:

«بگذار از دلتنگی‌ها بنویسم، از سال‌هایی که در انتظار گذشته و شب و روز ما در حسرت دیدار تو سپری شده است، خواهر جان خیلی وقت است بهار از خانه ما پر کشیده و سیاهی زمستان خود را بر ما تحمیل کرده است، بی تو خانه ما سرد و تاریک است. خدایا ما که تحمل دوری یک روز از تو را نداشتیم چگونه سالها در انتظارت نشستیم و در فراقت گریه کردیم، مادر تنها چشم انتظار دیدار فرزندش است و غم هجران تو را به دوش می کشد و همچون حضرت یعقوب بوی فرزندش را از آشنا و غریبه سراغ می‌گیرد، انتظار همچون موریانه در وجودش نشسته و او را ذره ذره می‌خورد. معصومه جان آیا حق این مادر دل شکسته حداقل یک تماس تلفنی جهت جویا شدن حال واحوالش نمی باشد؟

معصومه جان، خداروشکر همه اعضای خانواده در صحت و سلامت هستند همگی ازدواج کرده اند و در شغل های خوب و آبرومند مشغول هستند و تنها دغدغه خانواده دوری شما و وضعیتی که به سر می بری، می باشد. امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیری و به زودی زود خبر جدایی و بازگشت به زندگی واقعی رو بشنویم و روی ماهت رو ببینیم. به قول معروف ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است، هر لحظه ای که از اون سازمان مخوف و پوچ جدا بشی دوباره طعم زندگی واقعی و آزادی رو می چشی. هر اتفاقی بیفته ما دوستت داریم و بهت فکر می کنیم و از یادمون نمیری و از خدا می خواهیم که هرچه سریعتر ملاقاتت کنیم.

عزیز دلم فقط کافیه اراده کنی و تصمیم بگیری از آنجا خارج بشی. تا آخرش حمایتت می کنیم و اجازه نمی دهیم کوچکترین نگرانی برایت ایجاد شود.»

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35555

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی