• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
مدیر اجرایی انجمن «آسیلا» در گفت‌و‌گو با سیمای فراق

حملات هکری از داخل خاک آلبانی از طریق مراجع بین‌المللی پیگیری می‌شود / ۲ تبعه رژیم صهیونیستی در پوشش توریست وارد «اشرف۳» شدند + فیلم

  • کد خبر : 35495
  • 20 آگوست 2022 - 13:16

مدیر اجرایی انجمن «آسیلا» گفت: حملات هکری از داخل خاک آلبانی به ایران، از طریق مراجع بین المللی پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، حسن حیرانی صبح امروز در گفت و گو با سیمای فراق، ضمن تأیید اخباری که درباره حملات هکری به ایران از مقر فرقه رجوی مطرح می‌شود، اظهار داشت: ما تمامی این موارد را به مقامات امنیت آلبانی و مراجع بین‌المللی همراه با اسناد و مدارک موجود ارسال کردیم و آن ها نیز قول پیگیری دادند.

وی افزود: در صورت اثبات نهایی این پرونده، دولت آلبانی ملزم به جبران خسارت خواهد بود و به یقین برخورد قانونی با فرقه تروریستی رجوی انجام می‌دهد.

بنا بر گفته حیرانی مقامات آلبانی می‌گویند به هیچ وجه ما از خاک این کشور مجوز حمله ای به خاک دیگر نداده و نخواهیم داد و در صورت تایید نهایی این موضوع، محدودیت های جدی برای فرقه اعمال می‌شود.

حسن حیرانی با اشاره به اینکه اواخر سال گذشته چند سرور بسیار پیشرفته توسط فرقه از آمریکا خریداری شده است، افزود: چند وقت پیش دو تبعه رژیم اسرائیل در پوشش توریست وارد تیرانا شده و مستقیم از فرودگاه به مقر فرقه رجوی رفتند که بررسی های ما نشان می‌دهد این دو فرد به جهت آموزش های هکری با همدستی رژیم صهیونیستی وارد «اشرف۳» شدند.

مدیر اجرایی انجمن آسیلا تصریح کرد: فرقه برای انجام برخی عملیات های خود در داخل ایران از حدود سه سال پیش شروع به ارتباط گیری با افراد شرور و زورگیر کرده است. رجوی در آخرین نشست خود با شورای رهبری گفته بود ما آدم نترس در داخل ایران زیاد داریم که مثلا در روز روشن از افرادی مثل علی دایی زورگیری می‌کنند و گردن بند از گردنش در می‌آورند، ما باید این افراد را جذب کنیم و در مسیر خودمان از آن ها بهره برداری کنیم.

وی با یادآوری خاطره ای در رابطه با این موضوع افزود: خود «محدثین» در نشست با ما زمانی که داخل فرقه بودیم، می گفت ارتباط با دانشجویان دیگر فایده ندارد، آنها خیلی سئوال می کنند، تمام سوال‌هایشان را هم که پاسخ دهیم در نهایت از انجام ماموریت می‌ترسند.

حیرانی در تشریح نحوه ارتباط گیری فرقه با اراذل و اوباش گفت: فرقه از طریق صرافی‌های بین‌المللی به آنها پول می‌دهد و در مقابل از آن‌ها می‌خواهد یک پایگاه بسیج یا درب مسجدی را آتش بزنند و از صحنه فیلم گرفته و برایشان بفرستند.

مدیر اجرایی انجمن «آسیلا» گفت: اقدام های خرابکارانه فرقه رجوی که خودشان به آن اعتراف دارند قطعا یک اقدام تروریستی و قابل پیگیری در مراجع بین المللی است چرا که بر اثر همین اقدام‌ها چند کارگر زحمتکش در اصفهان و چند نقطه دیگر آسیب های جدی دیدند.

فیلم کامل این گفت و گو را در زیر ببینید.

دانلود

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35495

نوشته های مشابه

18مارس
امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم
پیام نوروزی فراق به خانواده‌های چشم انتظار

امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم

18مارس
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
پیام نوروزی خانواده‌های عضو انجمن نجات مرکز استان اردبیل

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد