• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

فایل آموزشی قتل برای نسل جوان با صدای شیر خفته در گور / نسل جوان: مریم قجر خواننده فراری قبل از انقلاب است؟

  • کد خبر : 35422
  • 11 آگوست 2022 - 9:45

مدتی است که سایت‌های فرقه رجوی محتواهای پوسیده صوتی با عنوان «مسعود رجوی، آموزش برای نسل جوان» را در سایت های پاره خود نشخوار می‌کنند.

به گزارش فراق، در این فایل های صوتی آموزش قتل برای نسل جوان با صدای شیر خفته در گور بازخوانی می‌شود تا به زعم خودشان نام مسعود رجوی به گوش نسل جوان شنیده شود اما زهی خیال باطل که نسل جوان حتی مریم رجوی را هم ردیف خواننده های فراری قبل از انقلاب می پندارد!

فرید از انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی در این باره نوشته است: «از روز اول که به این سازمان پیوستم، بارها مسعود می گفت: درخت آزادی با خون جوانان و فداکاری و ایثار، آبیاری شده و رشد و نمو پیدا می کند اما نمی دانم این فداکاری ها چرا شامل رهبری و یاران نزدیک او نشد. مسعود رجوی که سالها در عراق حتی چند قطره عرق همه روی پیشانی اش ننشست، چطور می خواهد با وجود مرحومیت، نسل جوان را هدایت کند؟ مسعود که کارنامه ای رنگین و سنگین از نقض حقوق بشر در حق اعضای خودش دارد، با چه رویی می خواهد برای دیگران هم نسخه بپیچد؟ اصلا کسی گوش به مزخرفات رجوی می دهد؟ آیا مخاطبی وجود دارد؟ آیا صحبت های تکراری و بیات شده او، شنونده ای هم دارد؟

اصلا کسی در ایران، مخصوصا از نسل جوان، اسم این فرقه و مناسبات فرقه ای آن را شنیده است؟ کمتر کسی و یا به جرات می توان گفت در ایران، هیچ کس این سازمان را نمی شناسد و هرگز در هیچ جمعی، صحبتی از این فرقه و رهبران بزدل آن به میان نمی آید.

مریم رجوی، همواره در فرقه رجوی، با نگه داشتن و مومیایی کردن مسعود رجوی در صدر، خزعبلات خود را به خورد اعضای اسیر و ناآگاه در درون مناسبات می دهد و آنان را مجاب به ماندن در سازمان به خاطر تعهدی که به مسعود تا سرنگونی دادند می کند. اما بیچاره نمی داند که این ژست های توخالی، در بیرون سازمان هیچ خریداری ندارد و مخصوصا نسل جوان، آگاه تر از آن است که این نمایشات مضحک را باور کند. سازمان ابتر و بی دنباله مجاهدین خلق، تاریخ مصرفش آن موقع تمام شد که سازمان به عراق پا گذاشت و دست در دست صدام حسین به کشتار جوانان ایران در مرزها و داخل کشور پرداخت. امروز همگان می دانند که رهبران مجاهدین، شعبده بازان سیاسی بوده و هستند که فقط در فکر رسیدن به قدرت، به هر قیمت هستند. دیروز با عراق و صدام حسین و امروز با آمریکا و اسرائیل و عربستان، دست به دست دادند تا به هر نحو ممکن، به قدرت برسند و به وطن فروشی خود در شکل جدید بپردازند. دیگر حنای رجوی رنگ باخته است و حتی شعارهای پر طمطراق آزادی و دمکراسی و برابری نیز، نمی تواند آبروی از دست رفته این فرقه را بازپس بگیرد. روند ریزش فزاینده و صف بستن جداشدگان از این سازمان، تمام اسرار پشت پرده را عیان کرده است و آبرویی برای رهبران سازمان باقی نمانده است. امروز هم بهتر است به جای آموزش برای نسل جوان بازکردن درب های فرقه و برداشتن حصارهای تو در توی این سازمان را سرلوحه خود قرار دهند، بلکه از شدت جنایات سالیان رهبران این فرقه کاسته شود و فرجی شود.»

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35422