• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
به همت انجمن «آسیلا» میسر شد

آشنایی جامعه آلبانی با فرقه رجوی و اعلام انزجار از آن‌ها /  جداشده‌های باغیرت رجوی را در قلب اروپا زمین‌گیر کردند + فیلم

  • کد خبر : 35371
  • 04 آگوست 2022 - 11:30

مریم رجوی هرگز در خوابش هم نمی‌دید که بیخ گوشش در آلبانی این همه فعالیت‌های افشاگرایانه علیه او و فرقه اش انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، عجوزه مکار فکر می‌کرد با برگزاری چند جلسه عوام فریبانه و دعوت از مردم ناآگاه آلبانی میخ دجالیت خود را کوبیده است و تا ابد خواهد توانست بر گردۀ مردم این کشور سوار شده و کولی بگیرد، غافل از اینکه ظلم هیچ گاه پا بر جا نبوده و نخواهد ماند.

نمایشگاه محصولات فرهنگی که انجمن آسیلا طی چند روز گذشته برگزار کرد، دستاورد بزرگی در فضای آکنده از سم‌هایی که به دست رجوی منتشر شده بود، داشت.

باید اعتراف کنیم گام‌هایی که انجمن آسیلا با اعضای خود بر می‌دارد آن هم بیخ گوش اردوگاه کار اجباری موسوم به «اشرف ۳»، یک شاهکار و اقدامی بسیار شجاعانه است. آن ها می گویند تا نجات آخرین نفر از قلعه مانز از تلاش و کوشش خسته نخواهند شد.

اگر تا چند وقت پیش گفته می شد که جداشده های آلبانی دست به چنین ابتکاری خواهند زد ممکن بود بگویند شوخی نکن، مگر می‌شود دقیقا در یک قدمی مرکز نفاق دست به چنین افشاگری هایی زد. بله، شاید روزگاری ناممکن بود ولی الان همه چیز ممکن شده. این گام بزرگی که علیه رجوی و اوباش او در آلبانی برداشته شده، طلیعۀ بسته شدن بساط این فرقۀ جنایتکار است.

برای تمام دوستان و یاران میهن پرست در آسیلای قهرمان آرزوی موفقیت داریم. درود بر شما که با افشاگری های خود عرصه را بر رجوی تنگ کردید.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35371