• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

کارناوال شادی در استکهلم همزمان با شروع ماه محرم / فرقه رجوی با پرداخت رشوه استرداد «اسداله اسدی» را به تعویق انداخت

  • کد خبر : 35275
  • 30 جولای 2022 - 12:25

فرقه رجوی با پرداخت رشوه به یکی از قضات دادگاهی در بروکسل، توانست برخلاف قانون مصوب پارلمان بلژیک، استرداد اسداله اسدی را به تعویق انداخته و کارناوال شادی راه اندازی کند.

به گزارش فراق، مزدوران رجوی در ادامه انتقام از مردم ایران، به دلیل قانون شکنی دادگاهی در بروکسل بلژیک و تمدید عدم استرداد یک دیپلمات ایرانی که برخلاف قوانین بین المللی می باشد؛ در آستانه ماه محرم در استکهلم سوئد کارناوال شادی به راه انداختند.

روز چهارشنبه ۲۹ تیر امسال پارلمان بلژیک قانون تبادل زندانیان با ایران را به تصویب رساند و به نهادهای ذی ربط ابلاغ نمود. این قانون شامل استرداد دیپلمات زندانی اسدله اسدی که بر خلاف قوانین بین المللی تنها به دلیل تهمت و داستان سرایی فرقه رجوی در بلژیک به ۲۰ سال زندان محکوم شده است نیز می شود.

فرقه رجوی با رشوه دادن به یکی از قضات دادگاهی در بروکسل بلژیک توانستند برخلاف قانون مصوب پارلمان بلژیک استرداد آقای اسداله اسدی را به تعویق بیاندازند. سوالی که پیش می آید این است که حکم به تعویق انداختن استرداد در بروکسل ِ بلژیک اتفاق افتاده است، چرا در استکهلم سوئد کارنوال به راه افتاده است؟ و سوال دوم اینکه اصولا فرقه از عدم استرداد آقای اسدله اسدی چه سودی می برد؟

همانگونه که در ماه های پیش در خبرها آمده بود و در این پایگاه نیز به آن پرداخته شد، رجوی ها توانستند با هزینه کردن هزاران دلار سعودی یکی دیگر از ایرانیان را در استکهلم سوئد با اتهامات واهی و تنها به دلیل شهادت های فله ای دروغ و بدون ارائه هرگونه سندی، به حبس ابد محکوم کنند. از آنجایی که در دادگاه های اروپایی ضمن ارائه شهادت شهود، ارائه سند و مدرک نیز لازم است؛ و با توجه به احکام صادره توسط دو دادگاه در بروکسل و استکهلم، تنها دلیلی که می توانسته این احکام را صادر به نماید دادن رشوه به قضات دو دادگاه توسط منافقین می توانسته باشد. چراکه هیچ سندی دال بر محکومیت آقای حمید نوری در استکهلم سوئد و هیچ سندی دال بر دیپلمات نبودن آقای اسداله اسدی به دادگاه توسط وکلای منافقین ارائه نشده است.

در کنار دادن رشوه به قضات اروپایی، فرقه تروریستی رجوی با پرداخت هزینه های هنگفت به جهت رایزنی و تعویض جای قاتل و مقتول، با فشار سیاسی توسط مقامات محلی دادگاه ها را وادار به صدور احکام ظالمانه می نماید. در حال حاضر به دلیل عدم احساس امینت در شهرهای اروپایی توسط منافقین و پرداخت پول و رایزنی های سیاسی آنان، کشور سوئد تبدیل به پایگاه امن برای تروریست های منافق شده است، به همین دلیل است که کارنوال شادی منافقین در استکهلم به راه افتاده است.

 برای تروریست های شیروخورشید فرقی ندارد که فرد زندانی چه کسی است. تنها نکته ای که برای رجوی و تروریست های شیر و خورشید اهمیت دارد، زندانی شدن یک ایرانی است. چرا که فرقه، ایرانیان خارج از کشور را نماد و معرف ایران می داند. لذا، با ترور شخصیتی، حملات تروریستی نظیر ضرب و جرح فیزیکی و یا آنچه که در نمایشگاه بنیاد هابیلیان در استکهلم سوئد اتفاق افتاد؛ و همچنین با شکایت های فله ای و شهادت های فله ای دروغ، اقدام به متوقف کردن معرفی ایران در کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا می نمایند. برای فرقه رجوی تنها سیاه نمایی و معرفی ایرانی ویران اهمیت دارد.

مطالعه عملکرد فرقه رجوی نشان داده است، هرگاه موضوعی برای مانور سیاه نمایی و دشمنی با ایران و ایرانی نداشته باشند، خود اقدام به موضوع سازی می نمایند. همانند کشته سازی جعلی در حوادث اصفهان (فرد کشته شده دقایقی بعد از انتشار عکس در رستورانی در اصفهان دستگیر شده است) و همچنین اعتراضات صنفی پرستاران، معلمان و کارگران.

نویسنده پیشتر در مطلب آزمون پیش از نفوذ به هدف دشمن از برگزاری تجمعات اعتراضی صنفی اشاره نموده است.

یادداشت از: علیرضا عابدینی

انتهای پیام/ فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35275