• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
بخشعلی علیزاده خطاب به فرقه رجوی:

هر فعالیتی که ضد رجوی می‌کنم جزو افتخاراتم است /  چیزی به اسم وطن پرستی در ذات خراب شما نیست

  • کد خبر : 35234
  • 26 جولای 2022 - 13:21

بعد از گذشت چند روز از زمان لغو شدن گردهمایی فرقه رجوی در آلبانی و بهانه‌گیری هشدار سفارت آلبانی در خصوص عملیات نظامی علیه این کشور، هنوز فرقه نتوانسته از گیجی حاصل از این ضربه بیرون بیاید.

به گزارش فراق، در همین روزها که رجوی و فرقه وارفته اش در گرداب انبوهی از مشکلات دست و پا می زنند شاهد هستیم که با گرفتن پاچه این و آن تلاش می کنند فرافکنی کرده و علل شکست های اخیرشان را به گردن افرادی بیندازند که مشغول افشاگری علیه ماهیت ارتجاعی و کثیف رجوی هستند.

روز ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ دقیقا کمتر از یک روز مانده به گردهمایی فرقه، مطلبی در سایت های خودشان منتشر و به زعم خود به بنده حمله کردند. سران رجوی می خواستند همزمان با بحران سازی در آلبانی برای اعضای انجمن آسیلا مرا نیز ترسانده و از صحنه به در کنند. به جمله زیر که در آخر آن مطلب آمده بود توجه کنید:

«شیطان‌سازی علیه مقاومت ایران، زمینه‌ساز اقدامات تروریستی و …. روز حسابرسی از این جنایتکاران نیز، همچون حمید نوری فراخواهد رسید.»

من در پاسخ می گویم که: «اصلا نیاز به شیطان سازی نیست، رجوی و سرانش شیطان مجسم دوران هستند.» در این مطلب مرا تهدید به محاکمه ای مثل دادگاه حمید نوری محاکمه کرده بودند اما من هم می گویم فعلا دماغ سوختگی برای شما مانده است، فعلا بروید و گیجی ناشی از لغو شدن آن گردهمایی عظیمتان! که سه ماه بود مغز همه را خورده بودید جمع و جور کنید تا بعد ببینیم حرف شما چیست.

بنده و فعالیت هایم برای هیچ کسی پوشیده نبوده و نیست، در حال زندگی با خانواده ام، دوستان و آشنایانم هستم. از بیرون هر کسی که نگاه کند مشاهده خواهد کرد که ریگی به کفش نداریم و مثل رجوی و سران بزهکارش با شانتاژ، دروغ پراکنی، حقه بازی و فریب و نیرنگ زندگی نمی کنیم. یعنی که شرافتمان در همین ساده زیستی مان نهفته و هر فعالیت ضد رجوی هم که می کنم جزئی از افتخاراتم است.

اینکه مرا به دادگاه و این جور مسائل تهدید می کنید خیلی برای من جالب و خنده دار است. بیشتر از هر کسی سران مجاهدین مرا می شناسند که چیزی به اسم ترس در من وجود ندارد، بنابراین به جای جفتک پرانی و پاچه گیری بروید روی اصل مطلب، اصل مطلب این است که مردم از شما نفرت دارند، عملکرد رجوی و سازمان تروریستی‌اش شانتاژ، حقه بازی، نیرنگ و فریب بوده و تا توانسته نزد دشمنان ایران زمین تحریم ها بیشتر علیه مردم ایران مطالبه کرده، یعنی بدترین خیانتی که می شد تصور کرد همین بوده است.

چرا در سیاست ضد ایرانی تان دیده نمی شود که به آمریکائی ها حمله کنید که تحریم ها علیه مردم ایران را بردارند؟ چون در ذات خراب شما چیزی به اسم وطن، ایران و ایرانی نیست، هر چه هست قدرت طلبی و به حاکمیت رسیدن به هر قیمت است، هرگز از شما برنمی آید که حس وطن پرستی داشته باشید. کسی که به فرزند خودش رحم نکند، انتظار دارید به چه کسی رحم کند؟

بخشعلی علیزاده

عضو جداشده از فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35234

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی