• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

بورشدن یاغی‌های تروریست در آلبانی / مهمانان اجاره‌ای فعلا سماق بمکند

  • کد خبر : 35224
  • 25 جولای 2022 - 12:51

دولت آلبانی در حالی به بهانه مسائل امنیتی مانع از برگزاری گردهمایی فرقه رجوی در آلبانی شد که عجوزه دلقک این فرقه هزینه های هنگفتی برای انجام این برنامه کرده بود.

به گزارش فراق، شوی عربده کشی فرقه تروریستی رجوی که با طعم حمله به مخالفین آماده سازی می شد امسال در یک شکست تاریخی و در وحشت و درماندگی تعطیل شد.

فرقه رجوی میلیون ها دلار برای سناتورهای تاریخ گذشته هزینه کرده بود تا در مراسم اول مرداد شرکت و یاوه سرایی کنند اما فعلا همه برنامه ها نقش برآب و بور و کور شده است. 

سایت های درمانده فرقه در این باره فقط چند خط خبری کوتاه نوشتند که، «به توصیه دولت آلبانی برنامه تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد» بخوانید دولت آلبانی اجازه نداد بیش از این یاغی‌های تروریست، کشورشان را به هم بریزند و باید فعلا تا اطلاع ثانوی سماق به مهمانان و اربابان تعارف کنند و از غصه به لگدپرانی های یومیه ادامه دهند.

هرچند که برنامه های تکراری، یاوه سرایی و دروغ های فرقه رجوی بی ارزش است و خودشان بهتر می دانند از چه بابت دیوانه وار خود را به در و دیوار می زنند اما ممانعت دولت آلبانی و ارباب‌های بزرگتر پدیده ای غافلگیرکننده بود که وسطِ جست و خیزهای میمونی، دست شان را در حنا گذاشت.

همان طور که بارها به اثبات رسیده است، شوهای توخالی قبیله آدم کشان و شوگردانی جادوگر فرتوت فرقه بیش از هر چیز برای سرگرم کردن ناراضیان داخل کمپ است که روز به روز به تعداد  آنها افزوده می شود.

همچنین هزینه کردن میلیون ها دلار پول برای اجاره کردن سخنران های تاریخ در رفته و اجاره جمعیت، تکراری و مشمئز کننده، نمایشی  بی‌بها است که تنها فرقه‌ای کثیف چون فرقه رجوی دست به این کار می تواند بزند. تنها راه باقی مانده برای فرقه رجوی هیاهو و جنجال با دلارپاشی بود که این تیر هم این بار به سنگ خورد.

یادداشت از: مرتضی حیدرزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=35224