• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
حضور مدیران «آسیلا» از آلبانی در جمع خانواده‌های انجمن نجات در ایران

خواسته خانواده‌ها به زودی محقق می‌شود

  • کد خبر : 34995
  • 29 ژوئن 2022 - 9:34

مسئولین انجمن «آسیلا» از آلبانی ضمن حضور در ایران با خانواده‌های عضو انجمن نجات دیدار کردند.

به گزارش فراق، به دنبال دعوت مدیرعامل انجمن نجات ایران، از جانب خانواده های اعضای گرفتار در مقر فرقه رجوی در آلبانی، داشامیر مرسولی، جرجی تاناسی و ولادمیر ویزی از مسئولین آلبانیایی انجمن حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی (آسیلا) صبح پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ وارد تهران و مستقیم عازم اصفهان شدند.

آن ها در جمع خانواده های اصفهانی حضور یافتند و به ارائه گزارشی از فعالیت های خود در راستای کمک به آسیب دیدگان فرقه رجوی و دیگر اقدامات فرهنگی و حقوق بشری که در آلبانی صورت گرفته است پرداخته و به سؤالات حاضران پاسخ دادند.

اعضاء انجمن آسیلا در اصفهان

دومین مقصد مهمانان انجمن نجات، شهر شیراز بود که در جمع خانواده های این شهرستان نیز حاضر شدند و پای درد دل آنها نشسته و ابراز امیدواری کردند که شرایط به زودی بهتر شده و با توجه به اقداماتی که صورت گرفته است احتمال امکان برقراری ارتباط خانواده ها با عزیزانشان بیشتر شود.

مقصد سوم این مهمانان مشهد مقدس بود. مسئولین آلبانیایی آسیلا علاوه بر حضور در جمع خانواده ها میهمان خانواده آقای حسن حیرانی مدیر اجرایی آسیلا بودند و شمه‌ای از مهمان نوازی ایرانی را به عینه مشاهده کردند. در این دیدار زحمات این مدت حسن حیرانی، دوستان و همکارانش در آلبانی مورد تقدیر مهمانان قرار گرفت.

اعضاء انجمن آسیلا در مشهد و در منزل خانواده حسن حیرانی

به گزارش انجمن نجات، مهمانان انجمن نجات پس از این سفر عازم تهران شدند و در جمع بزرگی از خانواده ها که از شهرهای مختلف ایران آمده بودند حضور یافتند. در این دیدار به خانواده ها نوید داده شد که ارتباط با عزیزانشان که خواسته دیرینه آنها بوده و رجوی مانع از تحقق آن می باشد به زودی زود محقق گردد.

در تمام نشست های برگزار شده، ارتباط تصویری با آلبانی برقرار شد و اعضای فعال در آسیلا نیز گزارشی از آخرین وضعیت داخل اردوگاه مجاهدین خلق ارائه دادند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34995

نوشته های مشابه