• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تطهیر خودسوزی‌های دستوری رجوی در فرانسه

  • کد خبر : 34991
  • 29 ژوئن 2022 - 8:00

ماه ژوئن (خرداد-تیر) یادآور حوادث هولناک خودسوزی اعضای فرقه رجوی است، خودسوزی های تشکیلاتی که تعدادی از اعضا را به کشتن داد و باعث نقص عضو تعدادی دیگر شد.

به گزارش فراق، این خودسوزی های دستوری به دنبال دستگیری مریم رجوی و تعدادی دیگر از سران سازمان مجاهدین خلق توسط پلیس فرانسه به جرم پولشویی انجام شدند. به قرار اطلاعات موجود، مبالغ هنگفتی از محل اقامت مریم رجوی در فرانسه کشف شد که این مبالغ سوای پول هایی بود که در حساب های پیچ درپیچ این باند مافیایی وجود داشته و دارد.

در آن زمان، فرقه رجوی برای تحت فشار قرار دادن دولت فرانسه برای آزادی مریم رجوی و جلوگیری از فضاحت بیشتر به اعضای خود در کشورهای اروپایی و همچنین به افراد حاضر در کمپ اشرف دستور خودسوزی داد.

گرچه این رفتار فرقه ای نتیجه داد و مریم رجوی و تعدادی دیگر آزاد شدند اما همچون لکه ننگی بر کارنامه سیاه فرقه رجوی مانده است. این آش آنچنان شور بود که مجبور شدند اعلام کنند این خودسوزی ها عملی خودجوش بوده است.

سازمان استحاله یافته مجاهدین که در تبعیت کامل از مرشد اعظم خود ماکیاول و در همفکری با گوبلز ( وزیر تبلیغات هیتلر)، به راحتی آب خوردن دروغ می گوید و هم از این بابت که دروغگو کم حافظه است، طی سال های اخیر ابدا به روی خود نمی آورد که زمانی مجبور شده این خودسوزی ها را محکوم کند، در این رابطه دوباره برآن شده که از این خودسوزی ها حمایت کرده و این فجایع را افتخاری برای خود بداند!

نمونه بارز این برخورد، نوشته ای است که در مورد ندا حسنی منتشر شده و او را که زمانی فرد خودسر، احساساتی و بی توجه به مقاصد سازمان معرفی کرده بود، به مقام شهید مقدس ارتقاء دهد.

در رابطه با این قربانی جنون قدرت و شهوت پرستی مسعود و مریم رجوی، پدر و مادر او را هم به صحنه آورده اند تا بگویند که «افتخار می‌کنند که گوش به ‌فرمان خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده‌ مقاومت باشند و دوست دارند که با رفتن فرزندشان به جاودانگی – جاودانگی ای که با خودسوزی میسر شده – خود نیز جاودانه شوند و از نظر آنها هر وقت و هر کسی به ندا فکر می کند، نام مریم در فکر او تداعی می شود و… و یا اینکه، ندا با رفتن به ‌این‌ راه نه ‌تنها خود را جاودانه کرد بلکه برای آنها نیز جاودانگی خلق کرد…»

یادداشت از: وحید

انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34991

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی