• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

کنفرانسی با پیش شرط چاپلوسی برای مریم قجر/ اعضای فرقه رجوی به این باور رسیدند که منفورترین افراد هستند

  • کد خبر : 34970
  • 28 ژوئن 2022 - 10:36

فرقه تروریستی رجوی سالهاست در سالگرد آزادی مریم عضدانلو (رجوی) از زندان فرانسه در سال ۲۰۰۳ میلادی نشستی را تحت عنوان کنفرانس ایران آزاد برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، علیرضا عابدینی، کارشناس مسائل بین‌الملل با ارسال یادداشتی به این رسانه نوشت: فرقه تروریستی رجوی در این کنفرانس با خرید حمایت از سیاستمداران بازنشسته آمریکایی و اروپایی برای خود در جهت دشمنی با ملت و تمامیت ارضی ایران ایجاد انگیزه می کنند و همزمان برای سایر طیف های اپوزیسیون نمایش رهبری اپوزیسیون، قدرت و مقبولیت بین المللی می دهد.

افراد دعوت شده به این نشست همگی با پیش شرط چاپلوسی و تملق مریم رجوی در سخنرانی های خود به این نشست دعوت می شوند و در ازای تملق و چاپلوسی خود مبالغ کلانی را دریافت می کنند.

برای نمونه می توان از سخنان افرادی نظیر تد کروز، جان بولتن و رودی جولیانی یاد کرد.

شنیده ها حاکی از آن است که فرقه در تلاش است تا برای نشست امسال خود از دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا که مردم ایران را ملتی تروریست نامیده بود، در همایش خود استفاده کند. لذا به همین جهت فرقه در بازه زمانی کمتر از دو ماه با خرید وقت از مایک پمپئو، رئیس پیشین سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) و وزیر خارجه ترامپ و مایک پنس معاون دونالد ترامپ برای حضور در اشرف ۳ و پذیرایی از آنها در این زندان کمپ نما، در تلاش است تا با لابی گری حضور دونالد ترامپ را در نشست سالیانه خود که در روز شنبه یکم مرداد ماه سال جاری برگزار می شود قطعی نماید و با حضور دونالد ترامپ در این نشست، ضمن نمایش اعتبار و اعتماد کاذب و انگیزه سازی برای اعضای خود، حجت را بر سایر مخالفین و معاندین با ایران و ایرانی تمام کند و خود را یکه تاز میدان دشمنی با ایران معرفی کند.

با نگاهی به کارنامه منافقین از ابتدای انقلاب تا کنون، خواهیم دید که آنان جنایت، خیانت، دشمنی با ایران و ایرانی و تمامیت ارضی کشور را در خود نهادینه کرده اند، تا جایی که این مسئله در آنان به عنوان یک نیاز روحی درآمده است. از طرفی اعضای فرقه به این باور رسیده اند که منفورترین افراد در داخل کشور هستند و مقبولیت و محبوبیتی در داخل کشور ندارند. لذا رهبران فرقه و در راس آنان مریم رجوی توانسته اند با خرید حمایت و تملق از سیاستمداران و نمایندگان بازنشسته کشورهای عربی غربی در محور مثلث شوم عبری، عربی غربی، برای خود محبوبیت و مقبولیتی کاذب درست کنند تا از این طریق بتوانند از بعد روانشناسی، با استفاده از تهییج و متعاقب آن با استفاده تبلیغاتی مقدار سم سرنگونی را در اعضا و هواداران خود بالا نگه دارند؛ تا نیازهای روحی اشاره شده در آنان تبدیل به عامل سرخوردگی و در نهایت جدایی اعضا از فرقه نشود.

حکومت سعودی با تاسیس شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال ضمن از رکود درآوردن رسانه های معاند بی بی سی فارسی و صدای آمریکا، ابزاری تبلیغاتی برای منافقین ایجاد کرد. این شبکه تلویزیونی با پخش مستقیم نشست سالیانه فرقه و پوشش خبری آن، موج انزجار مردم ایران از این شبکه و منافقین را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد. حاصل این حمایت رسانه ای از فرقه تروریستی رجوی ترند شدن هشتگ «مریم رجوی … خورد» بود. این هشتگ برای فرقه از اهمیتی خاص برخوردار است. به طوری که در تلویزیون رسمی خود برنامه تحلیلی در خصوص این هشتگ ساخته و آن را بررسی کردند.

ترند شدن جهانی این هشتگ تنها جامعه فارسی زبانان را در سطح جهان مخاطب قرار می دهد. اتفاقاتی که در بلژیک در جریان بود و هم اینک در سوئد در جریان است، و همچنین ممنوعیت نمایشگاه جنایات منافقین در سوئد توسط دولت این کشور بیانگر این مطلب است که جهانیان ماهیت تروریستی و جنایتکارانه فرقه مجاهدین خلق را نمی شناسند و فرقه توانسته است با مظلوم نمایی و عوض کردن جای قاتل و مقتول، خود را در قالب قربانی جا بزند و از این طریق حمایت برخی دولت ها را جلب کند.

لذا برای آگاهی اذهان عمومی در سطح بین المللی از ماهیت و جنایات این فرقه و جلوگیری از فعالیت تروریست های شیروخورشید در کشورهای غربی با استناد به اعمال تروریستی مستند آنان در شهرهای مختلف ایران همچنین در استکهلم سوئد، بیرمنگام انگلستان، لس آنجلس در آمریکا، بن و مونیخ در آلمان و … ضمن ترند کردن هشتک هایی به زبان انگلیسی همانند: «#Maryam_Rajavi_is_a_Terrorist و یا #Rajavi_Killer_17000_innocent_people » در فضای مجازی به خصوص توییتر و اینستاگرام؛ می توان با نوشتن مقالات مختلف و ارسال آنها به روزنامه های کثیرالانتشار و محلی، نوشتن اعلامیه و بیانه و پخش آن در سطح شهرها ابتدا اذهان عمومی و سپس مقامات اروپایی را ملزم به واکنش کرده و در بهترین و جه ممنوعیت فعالیت آنان تحت عناوین مختلف حقوق بشری و … را رقم زد.

بدیهی است هشتک های ترند شده انگلیسی در شبکه های اجتماعی و شناساندن ماهیت تروریستی فرقه در جوامع غربی، در گام اول، دو هدف عدم فعالیت این فرقه تروریستی و زیر سوال بردن سیاست تروریست بد، تروریست خوب، تروریست لوکس غربی ها در مواجهه با گروهک ها و سازمان های تروریستی را دنبال می کند.

یادداشت از: علیرضا عابدینی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34970