• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تروریست‌های سگ دو زن

  • کد خبر : 34964
  • 28 ژوئن 2022 - 9:41

تروریست های آلت دست خط عبری، عربی، غربی که برای هر کار خائنانه و مزدوری سر و دست می‌شکنند تا غلامی خود را بیشتر اثبات کنند، سال هاست در راهرو های مجالس و لابی های ممالک غربی سگ دو می زنند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، فرقه رجوی اعلام کرده که امسال به دنبال گردهمایی حضوری در کشورهای آلمان و سوئد است و طبق رویه از افغان، عرب و سایر پناهندگان جهانی در حدی که بتواند می فریبد.

فرقه به همه آن ها اعتماد می کند اما افراد کمپ «اشرف ۳» طبق معمول نا اطمینان تر هستند و از ترس فرار و حاشیه سازی سر آنها را شیره می مالند و برای آنها به برقراری تماس تصویری اکتفا خواهد کرد.

به قرار اطلاع یابو هم برشان داشته و بدنبال دعوت جنایتکاری چون ترامپ و یا شخص معمول الحالی چون زلنسکی هستند.

به همین دلیل خدا را شکر می کنیم که دشمنان ما را از احمق ها آفریدی، لاف هم می زنند حدود دو تا سه میلیون دلار دستمزد به زلنسکی و ترامپ پیشنهاد داده ایم تا چند دقیقه سخنرانی کنند که هنوز قبول نکردند که درستش این است بگویند هنوز خط عبری، عربی، غربی برای ما تصمیم گیری نهایی را نکرده است.

درست همان زمانی هم که مریم قجر را در فرانسه دستگیر کردند پلیس های فرانسه از تبعیض نژادی موجود در فرقه حیرت کرده بودند. رهبر خودفروخته و فاشیستی که به خاطر دو هفته زندان ۲۳ انسان را به آتش کشید و علیرغم اینکه در اتاق خواب مریم قجر فقط یک قلم هفت میلیون دلار پول نقد کشف کرده بودند، هنگام بازرسی دستگیرشدگان متوجه وضع اسفناک اعضای فرقه می شوند که اغلب لباس های زیرشان پاره پوره و ژنده بوده است.

احتمالا از دزدی افراد فرقه از مغازه ها و گدایی بام تا شام آنها نیز خبردارند و به روی خود نمی آورند.

حالا هم جالب است که آنقدر دست نشانده شده اند که به فرموده چند تن از افراد غیر نرمال را می بایست در برنامه سالانه دعوت کنند.

شاید اغلب افراد ترامپ را بشناسند شخص بی مقداری از منظر سیاسی که حتی مردم کشور آمریکا نتوانستند زورگویی ها و غیر نرمال بودنش را بیش از یک دوره تحمل کنند و دشمنی های دیرینه این شاخص امپریالیسم با مردم ایران برای همگان روشن است.

در ادامه پیشنهاد می کنم خوانندگان عزیز برای شناخت بهتر زلنسکی که قبل تر بازیگر فیلم های طنز و مستهجن بوده است مقاله معرفی و زندگینامه او را در خبرگزاری ها مطالعه کنند.

قرابت این دو تن با رژیم صهیونیستی که آشکار است و بهتر است بگوییم فرقه بدبخت زوار درفته و آبروباخته رجوی چاره ای جز اینگونه انتخاب ها ندارد.

همانطور که با سرافکندگی و از سربدبختی مریم قجر بعد از مسیح علینژاد و سایر شیفتگان غرب پرست در آخر صف دیدار پمپئو بود. وقتی دشمن قسم خورده مردم ایران (مقام سابق) و نماینده شاخص امپریالیسم آمال و ارزو و یاور فرقه رجوی می شود دیگر نیاز به سخن اضافه نیست.

مریم قاجار، این مزدور استخدامی چهار سال از فرط حسادت و عقب ماندن از قافله برای فرصت دیدار چند دقیقه ای با رئیس سابق سیا دست و پا می زد اما تا زمانی که پمپئو مقام رسمی داشت محلی به این جماعت مزدور نمی داد و علاقه داشتند آنها بیشتر سگ دو بزنند تا اینکه بعد از برکناری از مقام دولتی و بی اررش شدن، برای نمایش، منافع و زهر پراکنی ارتباط با تروریست ها را علنی ترکرد.

منافقین این تروریست های آلت دست خط عبری، عربی، غربی که برای هر کار خائنانه و مزدوری سر و دست می شکنند تا غلامی خود را بیشتر اثبات کنند سال هاست در راهرو های مجالس و لابی های ممالک غربی سگ دو می زنند. سال هاست که فریاد می زنند ما هستیم. ما بیشتر از شما به ملت خود ضربه می زنیم و این ماییم که می توانیم از پشت هم خنجر بزنیم.

حتی روزگاری که خیانت و خائنی بنی صدر به حدی نرسید که با رجوی همراه شود و به عراق برود و صدایش بلند شد که دیگر تا این حد همراه شما نیستم به عراق بیایم و در زیر لوای صدام بروم، از شورای تقلبی خارج شد و این افتخار! نصیب رجوی کوتوله شد که به دست بوسی صدام برود و عکس هایش را هم با افتخار بیشتری منتشر کند. حالا این افتخارات جدید هم نصیب مریم قجر خواهد شد.

خوب به اخبار دقت کنید. جشن و مراسم برای ملاقات با رئیس اسبق سیا (فردی که سوابق و جنایت هایش بی شمار و نامش به اندازه کافی برای مردم ایران نفرت انگیز است) تا مدت ها سرتیتر سایت پاره های فرقه شده بود و هم اکنون با برنامه ای دیگر به دنبال خوش رقصی و نمایش های نفرت انگیز هستند.

نمی شود گفت رجوی‌ها هست و نیست خود را در این بازی ها به باد دادند چرا که هستی دیگر وجود ندارد. با اطمینان باید گفت خوشبختانه هرآنچه نیست را هم به باد دادند.

شعارهای ضد امپریالیستی مبارزه با آمریکا و سرود نبرد با آمریکا و سرکوچه کمینه و تمام آن لاف های ضد امپریالیستی و داد و هوار امریکا جنایت کار است چه شد؟ به راحتی مشخص شد دروغی بیش نبود و رجوی بدبخت یک عمر به دنبال قدرت و شهوت و دنیا بود.

نیازی به تلاش برای اثبات درماندگی، بی بته گی و زائده بودن فرقه رجوی هم نیست و کار راحت شده است. بهتر می توان درک کرد فرقه رجوی به چه قهقرایی فرو رفته است. به نظر اینجانب معمای مرگ رجوی که ذهن برخی را هم درگیر کرده بود هم اکنون بهتر حل شده است. چند سال پیش همان زمان که در مراسم اصلی و سالانه فرقه ترکی الفیصل سه بار تکرار کرد: «مرحوم مسعود رجوی» و دوربین ها چهره وحشت زده مریم قجر را نمایش می دادند، رمزگشایی شد. آن زمان تا مدت ها برخی منتظر بودند که ببیند آیا رجوی ها توان تکذیب و یا تایید صحبت های ترکی الفیصل را دارند یاخیر.

به زودی مشخص شد تفاله های فرقه آن قدر دسته بسته و درب و داغان و بی اراده هستند که اجازه تکذیب و یا تایید را هم به آنها نمی دهند. دستور این بود که او مرده یا زنده تا ابد مدفون و زنده بگور بماند و شد و پرونده رجوی مزدورصدام هم با او باید بسته می شد.

بله به طور قطع می توان گفت دیگر سازمان مجاهدینی وجود ندارد. بهتر است پایان خود را جشن بگیرند. مطمئن باشید هر زمان هم لازم باشد این عجوزه پیر و پاتال را هم کنار خواهند گذاشت. هم اکنون آنچه می بینیم بیشتر تشکل کاملا مهندسی شده ای است که ارباب با تزویر و شوهای های مختلف می خواهند سرپا و ماندگار نمایش دهد. بعد هم زور زیادی بزنند و در سایت پاره هایشان با قلم به مزدان اجاره‌ای یاوه ببافند که طرفدار مردم و ایران هستیم و آن قدر به دنبال آمریکایی ها بدوند تا جان شان بالا بیاید.

دیگر تصمیم ها با ارباب است. هر زمان لازم باشد بودجه شان را زیاد یا کم می کنند هر زمان لازم باشد سرکرده را عوض می کنند و هر زمان هم لازم باشد هر که را تصمیم بگیرند به شوها و برنامه هایی ساختگی آنها برای قدرت نمایی و به فراخور وضعیت می برند تا بهره برداری های لازم را انجام دهند و در این میانه مجریان و مزدوران اراده ای ندارند.

گزارش از: مرضیه رئیس‌الساداتی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34964