• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

۷ زن درنده در شکنجه‌گاه رجوی

  • کد خبر : 34933
  • 24 فوریه 2024 - 12:56

زنان بی‌رحم و شقی که در ایدئولوژی رجوی پرورش یافته بودند با زیر پا گذاشتن تمامی ارزش های انسانی به زیردستان خود بی رحمانه می‌تاختند تا مقام بیشتری نزد رجوی به دست بیاورند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، بتول رجایی، زهره قائمی، وجیهه کربلایی، محبوبه لشکری (سادات) و لیلا نباهت از جمله این زنان در لیست شورای رهبری بودند که به زنان پرخاشگر وحشی تبدیل شدند.

آن ها به قول معروف خود را گم کرده و طوری به جان سایر افراد بیچاره می افتادند که بسیاری از زنان و مردان از دست شان گریه می‌کردند.

این زنان دست پرورده های رجوی خائن بودند. زنانی چون مهوش سپهری، فائزه محبت کار، شهین حائری و فاطمه خردمند که از شکنجه، زندانی و کشتن هیچ ابایی نداشتند.

زنان ناراضی که قصد خروج از مقر را داشتند در بخش موسوم به خروجی زندانی می شدند و آن طیف زنان، بسیاری از این زنان را مورد شکنجه قرار دادند. خانم ها ابراهیمی، قربانی، هدایتی، زاهد، آزاده، سعادت، سنجابی و سلطانی از جمله شاهدان این شکنجه ها بودند که بعدها توانستند شجاعانه از کمپ های فرقه فرار کنند.

بر اساس آموزش های مریم قجر زنان لایه شورای رهبری هر چقدر بی رحم تر و پرخاشگر تر نسبت به مردان و زنان زیر دست خود باشند و اوامر او را به سرانجام برسانند لیاقت بیشتری دارند که به مدارج بالاتر برسند. این بود که بسیاری از زنان سرکرده مغزشویی شده چون مهوش سپهری، مژگان پارسایی، محبوبه جمشیدی، رقیه عباسی و زهرا مریخی ماهیت عوض کردند و نمی توان به عنوان یک انسان و یا فردی که دارای عواطف و هوش انسانی است از آنان نام برد.

آنها زنان و دخترانی که در شرایط های دشوار به واسطه کودکی و نوجوانی یا تحت تاثیر خانواده مادر یا برادر گرفتار فرقه شده بودند را در چنبره خود داشتند و به طور مستمر آنها را مغزشویی می کردند،، گاهی با تشویق و اغلب با تهدید مانع جدایی شده و سعی می کردند تشکیلات جهنمی فرقه را مدینه فاضله نمایش دهند اما این روزگار زمان زیادی نبُرد، حقایق برملا شد و خوشبختانه بسیاری اگر چه با تحمل سختی ولی توانستند جدا شوند و هم اکنون روسیاهی بر چهره کریه فرقه رجوی مانده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34933

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی