• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

رجوی دنبال آباد کردن گورستانی بهتر از «مرواید» در خاک آلبانی

  • کد خبر : 34912
  • 25 ژوئن 2022 - 10:27

این بار نوبت مرگ به بخت برگشته دیگری به نام  «غلامعباس میرزایی» رسید.

به گزارش فراق، جانیان فرقه رجوی حتی به خود زحمت ندادند که علت مرگ وی را بنویسند و شاید هم می دانستند هر دروغی سرهم کنند بالاخره لو می رود.

در دو سال گذشته تعداد زیادی از افراد سالم و سرحال به خصوص افرادی که در قسمت های مهمی در فرقه سرکار بودند به مدل های مختلف سر به نیست و از میان برداشته شدند.

افرادی چون مژگان کوکبی که در بخش پرسنلی فعالیت داشت و از بسیاری رازهای کثیف فرقه به مانند  چگونگی ضبط و تفتیش تماس های تلفنی، نامه ها و استراق سمع  و کنترل افراد مطلع بود.

مرضیه (مهین) رضایی از منتقدین سازمان و مطلع از خیانت های بسیار، شهین قاسمی و مسعود نصیری که دو همشهری اهل مسجد سلیمان بودند و در قسمت های تدارکاتی و مالی کار می کردند و از یک سری زد وبندها مطلع بودند.

در کنار اینها سربه نیست کردن افراد بی‌گناهی چون مالک شراعی را باید یادآور شد که فراموش نمی شوند؛ همان طور به قتل رساندن فاطمه کوه نشین زن شجاع دیگری که مدتی هم در زندان های فرقه شکنجه و زندانی شده بود.

همه این قربانیان رویای آزادی و رهایی از فرقه مخوف را در سر داشتند و به سن ۵۰ و ۶۰ نرسیده، آنها را قربانی و سربه نیست کردند تا شاید راز های وحشتناک فرقه کمتر راه به دنیای بیرون باز کند.

اصولا به نظر می رسد فرقه بلایی سر اعضایش آورده که عمرشان به میانه نرسیده تمام می شود و قصد دارند گورستانی آبادتر از «مروارید» عراق در خاک آلبانی به جا گذارد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34912

نوشته های مشابه

18مارس
امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم
پیام نوروزی فراق به خانواده‌های چشم انتظار

امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم

18مارس
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
پیام نوروزی خانواده‌های عضو انجمن نجات مرکز استان اردبیل

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد

18مارس
برای بهروزی ملت ایران روشنگری خواهیم کرد
پیام نوروزی بانوی نجات یافته از فرقه رجوی

برای بهروزی ملت ایران روشنگری خواهیم کرد