• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

اعتراف‌های عصمت وطن‌‌ پرست، زنی که زندگی خود و خانواده‌اش را برای رجوی تباه کرد + فیلم

  • کد خبر : 34748
  • 12 ژوئن 2022 - 13:15

عصمت وطن‌پرست زنی که سال‌ها زندگی خود و خانواده‌اش را در مناسبات فرقه رجوی تباه کرده، لب به اعتراف گشوده است.

به گزارش فراق، امروز در حالی اعتراف‌های او از مناسبات درونی فرقه رجوی افشا می‌شود که وی تا همین چند هفته پیش سعی می کرد در مقابل دادگاه استکهلم در نمایشنامه ساختگی فرقه ایفای نقش کند.

«وطن پرست» در مصاحبه‌ای که به تازگی سیامک نادری، عضو قدیمی جداشده از فرقه رجوی از وی منتشر کرده از شکنجه‌های سیستماتیک این فرقه جنایتکار در حق کودکان سربازان اسیر سخن گفته است.

وی در این ویدیو از روزی سخن می گوید که هفت تن از کودکان گرفتار در فرقه را روزی به منزلش در سوئد دعوت کرده بود و بعد از گریه های تلخ این کودکان متوجه شکنجه هایی که سرشان آمده شده است.

وطن پرست در این گفت و گو دو تن از شکنجه گران معروف فرقه که وظیفه تعلیم و تربیت کودکان فرقه را بر عهده داشتند معرفی کرد و افزود: علی فیضی شبگاهی با نام مستعار «رشید» و گیتی گیوه چیان با نام مستعار «سهیلا» در دهه ۶۰ با روش های کثیف مغزشویی کودکان را مورد انواع شکنجه های روحی و جسمی قرار می دادند.

او ادامه داد: موی دم اسبی دختر ۸ ساله ام (جنیفر) را همراه روسری اش بریدند و او را تهدید کردند که به من نگوید چرا که مادرت پیر بوده و ممکن است بمیرد در حالی که من آن زمان تنها ۴۲ سال داشتم.

عصمت وطن‌پرست همچنین اظهار داشت: گیتی گیوه چیان وقتی دخترم حاضر نشد به دروغ بگوید که خواب حضرت علی را دیده است به دهان او فلفل ریخت.

علی فیضی و گیتی گیوه چیان که زن و شوهر و از فرماندهان رده بالای فرقه بودند سال ۱۳۹۲ در حمله جوانان انتفاضه عراق به مقر اشرف به هلاکت رسیدند.

مقایسه این گفت و گو با مصاحبه چند هفته پیش عصمت وطن‌پرست با صدای آمریکا که به نظر می رسد از لحاظ زمانی نزدیک به هم هستند نشان می دهد که متاسفانه این زن علی رغم آگاهی از جنایت های درونی فرقه هنوز نتوانسته به طور کامل خود را از اسارت ذهنی فرقه رها سازد.

دانلود

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34748

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!