• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

کاسه صبر خانواده‌های اسیران در بند فرقه رجوی لبریز شده

  • کد خبر : 34563
  • 28 می 2022 - 12:09

خانواده های اسیران در فرقه رجوی به طور میانگین بین ۱۸ تا ۳۴ سال گذشته را منتظر عزیزان دربندشان بودند و حتی تا دو سه سال گذشته به یک تماس از سوی آن ها دلخوش بودند اما حالا دیگر، چیزی جز آزادی و در آغوش گرفتن عزیز دربندشان آن ها را راضی نمی کند.

به گزارش فراق، انجمن نجات مرکز سیستان و بلوچستان با انتشار گزارشی نوشت: کاسه صبر خانواده های اسیران در بند فرقه رجوی لبریز شده است؛خانواده هایی که عزیزانشان با فریب توسط فرقه رجوی ربوده شده اند و سالیان سال با فراق اجباری روزگار گذرانده اند. در سال های گذشته تماس های عمده خانواده ها با انجمن نجات مبنی بر یافتن راه حلی برای ایجاد تماس با عزیزانشان بود اما دست کم در یکسال گذشته قالب همه تماس ها، فغان خانواده ها از فراق و درخواست و حتی انتقاد از چرایی عدم امکان رفتنشان به آلبانی است. فرقه رجوی در عراق شاهد لبریز شدن کاسه صبر خانواده ها بود و دید که چطور درب اشرف را کنار زدند و تا نزدیکی یکی از میادین اصلی اسارتگاه اشرف در عراق پیشروی کردند.

حالا هم همان خانواده ها و عمدتاً با به عرصه آمدن چند برابری تعداد اعضاء خانواده از جمله فرزندان، برادران و خواهران اسیران که سالهای پیش کم سن و سال بودند و حالا دیگر همه بزرگ شده و قاطعانه خواهان بازپس گیری پدر، مادر، برادر، خواهر، عمو، دایی، خاله و عمه هاشان از چنگال فرقه تبهکار رجوی هستند.

نمونه هایی از ورود نسل جدید خانواده ها به عرصه پیکار و مطالبه گری از فرقه منفور رجوی

ابراهیم، فرزند خلیل احمد حسین زهی خواهان جدایی پدرش از فرقه رجوی
پدرم عزیزم زود برگرد پیشمون. سالهاست که از نبودنت رنج می‌بریم. خدا این فرقه کثیف رو نابود کنه ک تو رو از ما دور کرد پدرم به امید روزی که از چنگال این گروه فاسد نجات پیدا کنی. ما همه منتظره اون روزیم.

ابراهیم حسین زهی

کریم دامنی، خواهان جدایی عمویش خدابنده دامنی

برادر زاده و نوه اسیر خدابنده دامنی در فرقه رجوی در کشور آلبانی، خطاب به سران فرقه رجوی که شما سران و فرماندهان شورایی با تشکیلات ضد انسانی و خانواده ها… شما که برای غصب قدرت و حکومت با دولت جمهوری اسلامی ایران مخالف هستید و اوایل انقلاب این همه ترور و بمب گذاری داخل کشور کردی، نتونستی هیچ غلطی بکنید، آخرش رفتی پیش صدام لعنتی (عراق) و با همدیگه جنگ تحمیلی علیه کشورتان راه انداختی و ۸ سال چندین هزار از جوانان و بچه های این مرز و بوم رو شهید کردی و هر چی رو به اسارت خودتون در آوردی،از اردوگاه اسرای ایرانی هر چی رو به اسارت گاه پلید اشرف انتقال دادی، خدابنده دامنی یکی از اون اسرای جنگی هستند. با میل و اختیار و علاقه خودش به سازمان و تشکیلات شما نیومده است. شما با چه منطقی و حقوقی که شما این همه ادعای آزادی و مجاهدین خلق اسمتون رو گذاشته ای، بچه مردم را به زور ۳۵ سال نگه داشته ای، کل خانواده اش تباه شدن و نصفشون فوت کردن و آرزوی دیدار و ملاقات عزیزشون رو به زیر خاک بردن، شما اصلا اعتقادی به خدا و قیامت ندارید. مسعود رجوی که با کثافت کاری که می کرد و دختران مردم را به میل و باب خودش صیغه محرمیت می خوند و باهاشون نزدیکی می کرد. آخرش به ایدز مبتلا شد و به رسوایی مردند، الان هم نوبت اون زنکه هوسران و بی حیا هست که امروز و فردا به درک واصل می شود. لعنت خدا بر سران فرقه کثیف رجوی ،خداوند همه تون رو توی همین دنیا قصاص می کند. با این همه ظلمی که شما در حق این خاک و وطن و خانواده ها کردی.

برادر زاده و نوه خدابنده دامنی

پیام عبدالغنی بلوچی برای پسر عمویش رسول

رسول بخش عزیزم به چه دلیل برادر، ما اینچنین سالیان سال از هم دور افتاده ایم، به چه جرم و گناهی ؟ سالهاست وقتی ما دور هم جمع می شویم جای خالی تو پیداست .تو بهترین همدم و یار من بودی از چی وحشت داری و میترسی؟ چرا و چگونه این ترس را در ذهن تو القاء کردند آن نامردان و بی مروت های جاه طلب؟ میدانی چقدر از دوستان و رفیقات از اشرف، لیبرتی و حتی آلبانی به ایران و نزد خانواده هایشان آمدند، یکیشون عیسی داداش خودم با نام مستعار افشین بود که مدتهاست اومد پیش مون. می دانی عزیزم، پدر خدا بیامرزت چندین سال پیش در فراق دوری تو و برادرت مرادبخش عمرشون از دنیا کوتاه شد و همه ما رو در غم جانکاهی فرو برد و مادرت خیلی پیر شده است و همیشه آرزویش این است که کی می آیی و میگوید عمر من به پایان رسیده و این آخر عمری تنها آرزویم دیدن و بغل کردن تو و برادرت مرادبخش است و بس …..
رسول بخش جان حواست است تو و برادرت چند ساله شدی ؟ و چه لحظه ها، ساعت ها، روزها و سالها جوانیتون رو پای یک تروریست وحشی با اوهام نابخردانه اش به بطالت گذراندی؟ ببینم وحشت از چی و کی داری که این قدر تصمیم گیری برات سخت شده؟ تو که جسور و شجاع بودی و مرد روزهای سخت …. و حال اسارت در چنگالی خونین و آغشته به خون همو طنانم، اسارت رجوی؟
آخر چرا این همه سال سکوت؟ نه پیامی نه تلفنی؟
عزیزم، برادرم خودت رو رها کن از این همه غل و زنجیر ذهنی که این فرقه ضاله به دور شما تنیده است .اینها در واقع شما رو پیش مرگ و فدایی جاه طلبی های خودشان میخواهند بکنند، و مطلق دلسوز شما نیستند بلکه قاتل جان و مال و آرزوهای زیبایتان هستند .و بدان تو با این سکوت و ماندنت در کمپ تمام آرزوهای خودت و خانواده ات را همانجا دفن کردی اخه چرا؟ داداشی من، گل من، عشق و دل من، تو نه تنها پسر عموی من بودی بلکه همبازی، همدم، رفیق و تکیه گاه من بودی. یادتونه چه خاطرات زیبایی با هم داشتیم و با هم چه روزگار خوشی را رقم می زدیم…
عزیزم برای یک لحظه به خودت بیا ، تمام اباطیلی که فرقه کثیف رجوی در گوشتون زمزمه کردن دور بریزید .خودتان باشید یا الله بگویید که الله یار و یاورتان است در اینجا ایران گروکدپ ما منتظرتون هستیم . مطمئن باشید که خانواده هاتون با دل و جان مشتاق دیدار به راهتون هستن. پس برادر عزیز تو و دوستانت این بار تصمیم بزرگی بگیرید. آن هم تصمیمی از روی اگاهی و منطق. تصمیمی که از روی علم و آگاهی باشد ضامن سلامتی آینده تون خواهد بود. به امید بازگشت همه تون

عبدالغنی بلوچی

پیام های دختر غلام سنگپری

پیام دختر غلام سنگپری

همسر عزیزم منتظر آمدنت هستیم، اگر دسترسی به تلفن دارید با این شماره تماس بگیرید.

پیام هسمر غلام سنگپری

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34563