• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

تجمع مزدوران اجاره‌ای رجوی در کشورهای اروپایی با وعده پناهندگی

  • کد خبر : 34483
  • 21 می 2022 - 11:52

طی روزهای گذشته افراد اجاره ای فرقه رجوی با دریافت مواجب در میادین برخی شهرهای اروپا نمایش تخریب علیه وضعیت ایران راه انداختند.

به گزارش فراق، مزدوران فرقه رجوی یا همان نوکران حلقه بگوش دشمنان هر روز منتظرند با بزرگ نمایی مشکلات معشیتی و اقتصادی آب به آسیاب دشمنان بریزند.

رجوی ها گروهی اجاره‌ای هستند که در کشورهای اروپایی چون سوئد، نروژ، هلند و کانادا به دستور و سفارش قدرت های استکباری، با سناریو های مختلف برنامه های تخریبی علیه ایران ترتیب می دهند؛ گاهی با برگزاری تظاهرات، گاهی با اجرای دادگاه‌های نمایشی.

آنها مدت هاست افرادی اجیر شده را در یک سری میادین کشورهای سوئد، نروژ، دانمارک و کانادا مستقر کردند و همانطور که در عکس و فیلم های منتشره از طرف فرقه مشاهده می شود افراد اجاره ای  در بعضی از کشورها تعدادشان از ۱۰ تن هم فراتر نمی رود. آن ها به صورت مضحکی برای شلوغ کردن محل سه چهار برابر عددشان پرچم  های رنگارنگ و پلاکارد های بزرگ به صحنه می برند و اسم تظاهرات و مخالفت بر روی شوهای دستوری می گذارند.

در این مورد چند نکته قابل توجه است:

– این  افراد از اعضای  گوش به فرمان رجوی هستند که  شغل شان صرفا برگزاری به اصطلاح تظاهرات در میادین شهرهای تعیین شده است.

– به طور ثابت در این اماکن زندگی می کنند. صبحانه، ناهار و شام در همان محل می خورند و در دوازده ماه سال به صورت شیفتی برای اجرای نمایش و برپایی سناریو های رجوی حقوق دریافت می کنند.

حالا به فراخور دستور فرقه هر هفته  هدف و شعار عوض می شود. هدف اصلی، تهیه فیلم و عکس هایی با ابعاد و بزرگ نمایی های غلو آمیز برای مطرح کردن  نام رجوی و گرفتن مواجب و هزینه از ارباب است.

یکی از افراد جدا شده از فرقه در اروپا طی یک افشاگری به خبرنگار فراق گفت که، «از من و خانواده ام خواسته شده بود به مدت شش ماه در میدانی در شهر یوتوبوری- سوئد مستقر شویم. از صبح تا شب طبق دستور فرقه در میدان اقدام به شعار دادن می کردیم. به ما قول داده بودند که در طی این شش ماه علاوه بر دریافت حقوق مسائل پناهندگی ما را حل می نمایند و می توانیم اقامت بگیریم. آن‌ها می‌گفتند با کیس هوادارای از سازمان برای شما پناهندگی سیاسی می گیریم…»

در این باره باید گفت افرادی که نگران معشیت، وضعیت اقتصادی هموطنان و آینده آنان هستند با  مردم خویش، در کنار آنان و در ایران هستند نه اینکه با همراهی و همیاری وطن فروشان و جیره گرفتن از دشمنان ایران زمین در خارج کشور علیه وطن خویش فرافکنی و اقدامات تخریبی انجام دهند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34483

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود