• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

دوشیدن فرقه رجوی بهترین گزینه برای ورشکسته‌های آمریکایی

  • کد خبر : 34449
  • 19 می 2022 - 11:48

چندین سال است که هر گاه مقامات آمریکایی از کار برکنار شده و بیکار می شوند یکی از مهمترین گزینه ها برایشان، دوشیدن فرقه رجوی است.

به گزارش فراق، این یک ترفند شناخته شده و البته لو رفته است که هر گاه مقامات جمهوری خواه و یا دمکرات در ایالات متحده از کار برکنار می شوند و درآمد هایشان با خرجشان برابری نمی کند مجبور هستند به در و دیواری بزنند تا بلکه خرج خود و خانواده هایشان را در بیاورند و البته سایر موارد دیگر زندگی شان!

چرا این اتفاق می افتد، پاسخ بسیار واضح می باشد، یک منافع مشترکی در بین است. از یک طرف موقعیتی که فرد داشته حائز اهمیت برای فرقه رجوی است، از طرف دیگر هم نیاز مالی فرد به دلارهای رجوی می باشد.

همین پمپئو زمان وزارت خودش به جز ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی چه چیز دیگر در کارنامه چهار ساله اش در کاخ سفید دارد؟ این پمپئو که با ترامپ سر در یک آخور داشت چه دستاوردی برای مردم آمریکا ثبت کرد؟ در مدت چهار سال که این افراد در کاخ سفید بودند به جز خراب کاری و هزینه های سنگین برای دولت و مردم آمریکا هیچ دستاوردی نداشتند.

با توجه به همین موضوع می شود فهمید که پمپئو در زمان صدارتش هیچ کارنامه مثبتی نداشته، چه برسد به اینکه الان بیکار بوده و هیچ کاری به جز دلقک بازی از دستش برنمی آید.

یادداشت از: حسین عیوضی آذر

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34449