• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
نماینده شاکیان فرقه تروریستی رجوی خطاب به سفیر سوئد

مجاهدین خلق جنایتکارانی هستند که اذهان قضایی کشور شما را فریب می‌دهند

  • کد خبر : 34398
  • 15 می 2022 - 10:31

نماینده شاکیان فرقه تروریستی رجوی خطاب به سفیر سوئد در تهران نامه ای نوشت.

به گزارش فراق، در نامه صمد اسکندری خطاب به سفیر سوئد آمده است:

سفیر محترم کشور سوئد در تهران

با سلام و عرض احترام

کشور سوئد در دنیا با مردمانی آرام، ساکت، خجالتی، صریح در صحبت و تابع قانون شناخته می شود. در فرهنگ و سنت مردم اسکاندیناوی دو مفهوم لاگومو و قانون یانته وجود دارد. در فرهنگ سوئد، بحث و ابراز خشم در ملا عام دیده نمی‌شود. به‌ ندرت می‌شنوید که یک سوئدی بر سر شخص دیگری در خیابان فریاد بزند. بلندترین صدایی که از یک سوئدی در انظار عمومی می‌شنوید، زمانی است که او هنوز نوزاد است. در فرهنگ و سنت مردم سوئد اجتناب از درگیری و سازش، یک رفتار مثبت و هوشمندانه تلقی می‌شود. سوئدی‌ها آرام صحبت می‌کنند و اغلب ترجیح می‌دهند که شنونده خوبی باشند. حق طلبی و توجه به مسائل حقوق بشری یک عمل پسندیده و انسانی است که طبعا مورد توجه عموم مردم جهان می باشد.

حال اجازه دهید با مقدمه چینی که خدمت شما عارض گردیدم خودم را معرفی کنم. اینجانب صمد اسکندری اهل استان زنجان در کشور ایران می باشم که متاسفانه ۲۰ سال از بهترین سال های زندگی ام را در کمپ های اسارت سازمان مجاهدین خلق در عراق به رهبری مسعود و مریم رجوی با شرایط اسفناک گرفتار بوده ام.

متاسفانه هم اکنون سیستم قضایی کشور شما به خواست این سازمان به موضوع نقض حقوق بشرعلیه شخصی با هویت حمید نوری به جرم جنایت علیه بشریت پرداخته است. مقدمتا عرض کردم رسیدگی به جنایات علیه بشریت امری پسندیده و خداگونه است به شرطی که عدالت به درستی و به بطور کامل برقرار و رعایت شود.

لازم می دانم توضیح دهم که اینجانب صرفا برای یک خواسته انسانی، فارغ از هرگونه گرایشات سیاسی و عقیدتی و برای عدالت، تصمیم گرفتم به جنابعالی نامه ارسال نمایم. سازمان مجاهدین خلق و عوامل سرکوبگر آن که در شرایط فعلی در قالب شاکی و شاهد در دادگاه کشور شما طرح دعوی نموده و مدعی نقض حقوق بشر و جنایت علیه بشریت هستند، راسا و شخصا در کشتار، شکنجه، زندانی کردن، تحقیر، نسل کشی، تفتیش عقاید از جمله در خصوص من دخیل بوده و دستانشان به خون خیلی از اعضای ناراضی سازمان مجاهدین خلق از جمله قربانعلی ترابی، پرویز احمدی، ناصر محمدی، آلان محمدی، یاسر اکبری نسب، مرجان اکبریان، هما بشر دوست، مرضیه علی احمدی، مینو فتحعلی، معصومه غیبی پور، نسرین احمدی، کامران بیاتی، فرهاد طهماسبی، احمد رضا پور، فرمان شفا بین، احمد رازانی، شمس اله گلمحمدی، زهرا فیض بخش، مهری موسوی، خدام گل محمدی، کمال موسوی، داوود احمدی، حجت عزیزی، حمزه حیدری، الیاس کرمی، جعفر کهزاد منش، جلیل بزرگمهر، کریم پدرام، محمد رضا بابا خانلو و غیره آغشته است و در اصل جنایتکارانی هستند که امروز تلاش دارند اذهان قضایی کشور شما را فریب دهند تا بر جنایات خودشان سر پوش بگذارند.

خاطر عالی را معروض می دارم که اینجانب به عنوان نماینده حقوقی بیش از ۲۵۰ نفر از اعضای سابق این سازمان که جملگی موفق به فرار شدیم، به خاطر نسل کشی و جنایت علیه بشریت علیه سران این سازمان و عناصر کلیدی که آمران این جنایات بودند اقامه دعوی کردیم که طی ۳۹ صفحه حکم صادره علیه سازمان مجاهدین خلق با ماهیتی که عرض کردم، آنان از طریق شعبه ۵۵ دادگاه بین الملل تهران محکوم به پرداخت غرامت گردیده اند و حکم صادره قطعیت یافته است.

پرداختن به مسائل حقوق بشری سیستم قضایی کشور شما توجه مرا به عنوان نماینده شاکیان علیه سران سازمان مجاهدین خلق به دو موضوع مهم جلب کرد:

۱-سران سازمان مجاهدین خلق به همراه تعداد زیادی از عوامل سرکوب این گروه مرتکب جنایت علیه بشریت شدند و طبق حکم صادره قطعی از دادگاه بین الملل تهران، مسئولین محترم قضایی و نخست وزیر محترم کشورتان می بایست برای من و تمامی شاکیان پرونده علیه سران سازمان مجاهدین خلق دادگاهی ترتیب دهند تا دادخواهی ما نیز در حضور طرفین دعوی با عنایت به حکمی که تأیید شد مورد رسیدگی قرار گیرد.

۲- با استناد به قوانین قضایی حاکم بر قلمرو کشورها چون شاکیان و شاهدان پرونده مطروحه فعلی که هم اکنون در کشور شما در جریان است مرتکب جنایت علیه بشریت شدند و نسبت به آن پاسخگو هستند نمی توانند در قالب شاکی یا شاهد در این امر مشابه ورود نموده یا طرح دعوی نمایند.

عالیجناب محترم

سران سازمان مجاهدین خلق جنایات بسیاری در حق اعضای درون گروه خود مرتکب شده اند که شاهدان آن در کشورهای اروپایی فراوانند. من بعنوان نماینده قانونی شاکیان در ایران از حضرت عالی خواهشنمدم، تعدادی از شاهدان و شاکیان پرونده علیه مجاهدین خلق را همراه با مستندات و حکم صادره به حضور بپذیرید و ادله و حکم ما را تسلیم نخست وزیر محترم و مسئولین قضایی کشور خودتان فرمایید.

لطفا اجازه ندهید فرهنگ غنی و زیبای کشور خوبتان که زبان زد عام و خاص است تحت فشار و لابی گری مجاهدین خلق، خاطره تلخی در اذهان مردم جهان و مردم ایران به ویژه ما اعضای نجات یافته از سازمان مجاهدین خلق با کوله باری از درد و رنج بجای بگذارد.

بی صبرانه منتظر پاسخ شما و دیدار حضوری در اولین فرصت ممکن با شما هستم.

سلام بر انسانیت و سلام بر عدالت
صمد اسکندری
نماینده شاکیان علیه سران سازمان مجاهدین خلق

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34398

نوشته های مشابه

18مارس
امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم
پیام نوروزی فراق به خانواده‌های چشم انتظار

امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم

18مارس
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
پیام نوروزی خانواده‌های عضو انجمن نجات مرکز استان اردبیل

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد

18مارس
برای بهروزی ملت ایران روشنگری خواهیم کرد
پیام نوروزی بانوی نجات یافته از فرقه رجوی

برای بهروزی ملت ایران روشنگری خواهیم کرد