• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
مجید، فرزند حمید نوری:

 پدرم را با دروغ و توطئه به سوئد کشاندند / ۱۸۰ تناقض در دادگاه سوئد وجود دارد

  • کد خبر : 34364
  • 12 می 2022 - 11:35

فرزند حمید نوری گفت: پدرم برای رفع مشکل خانوادگی دوست خود به سوئد رفت که این مشکل خانوادگی یک توطئه بود و آن ها در رسانه‌های خارجی با وقاحت این موضوع را اعلام کردند.

به گزارش فراق، مجید نوری در برنامه تلویزیونی جهان‌آرا که با موضوع بررسی جنایت حقوق بشری علیه ایران برگزار شد، زوایایی پنهان از جزئیات دستگیری و توطئه برای پدرش را آشکار ساخت.

فرزند حمید نوری گفت: پدرم بعد از انقلاب اسلامی به عنوان نگهبان وارد سیستم قضائی کشور شد، که به علت نداشتن سطح مالی خوب سال ۷۰ از سیستم قضائی بیرون می آید و در بخش خصوصی مشغول کار می‌شود.

وی ادامه داد: طی این سال‌ها برای تفریح و یا پیگیری بحث‌های کاری به کشورهای مختلف سفر می‌کرد، پدرم برای رفع مشکل خانوادگی دوست خود به سوئد رفت که این مشکل خانوادگی یک توطئه بود و آن ها در رسانه های خارجی با وقاحت این موضوع را اعلام کردند.

مجید نوری گفت: پدر من درب هواپیما با یک وضعیت نامناسب دستگیر شد و اولین تماس با خانواده هشت ماه پس از دستگیری بود.

وقاحت در بیان توطئه

وی ادامه داد: در دادگاه سوئد ۱۸۰ تناقض وجود دارد، دوست پدرم پس از دستگیری از ما درخواست عکس های ۲۰ سال پیش پدر را داشت تا نقشه های خود را پیگیری کنند. عکس های پدر را در دادگاه نشان می دادند که آیا شاکی دارد! در نهایت فرقه رجوی و… شاکیان پرونده پدرم هستند که در تمام سخنان این شاکیان تناقض وجود دارد.

حمید نوری ۳۰ماه انفرادی و شکنجه

مجید نوری با اشاره به اینکه پدرم من اولین نفری نیست که به این شکل در سوئد بازداشت می شود، بیان کرد: پدرم در یک اتاق ۶ متری از آبان ۹۸ تا کنون حدود ۳۰ ماه در انفرادی است.

وی گفت: هر بار برای دیدن پدر به سوئد رفتیم، با وجود هزینه های سنگین سفر اجازه ملاقات به ما داده نشد. اولین ملاقات ما با پدر ۲۵ ماه پس از بازداشت ایشان انجام شد. ملاقاتی که چند دقیقه با حضور پلیس بود.

مجید نوری در ادامه خاطرنشان کرد: منافقین در دهه ۶۰، ۱۷ هزار نفر را ترور کردند، اکنون این افراد در سوئد شکایت پدر را پیگیری می‌کنند، هنوز بسیاری از اعضای فرقه رجوی مدارک هویتی ندارند از همین رو بخشی از دادگاه پدر در آلبانی تشکیل شد، آلبانی مقر فرقه رجوی است و آنان اجازه تردد در اروپا را ندارند.

وی در پایان گفت: در محل تشکیل دادگاه پدرم در آلبانی، منافقین را با اتوبوس می آوردند و آن ها بدترین حرف های رکیک را می زدند. این افراد در ساعت مشخص پذیرایی می‌شدند و شعار می دادند و ساعت ۴ نیز می رفتند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34364

نوشته های مشابه

25آوریل
آمریکا یک واحد از ارتش اسرائیل را تحریم می کند
خبر شوکه کننده برای مریم رجوی، پیاده نظام رژیم صهیونیستی

آمریکا یک واحد از ارتش اسرائیل را تحریم می کند

24آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۱
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۱