• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

ملت ایران خواستار شدند: محاکمه سران فرقه تروریستی رجوی در داخل برگزار شود / هزینه ۸۰ میلیون یورویی سوئد برای برگزاری یک دادگاه نمایشی

  • کد خبر : 34363
  • 12 می 2022 - 11:35

به دنبال برگزاری نمایش فرقه تروریستی رجوی در سوئد، جمعی از مردم ایران با انتشار پیام های مختلف در فضای مجازی خواستار محاکمه سران فرقه تروریستی رجوی در داخل شدند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، دبیر ستاد حقوق بشر ایران در همین رابطه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: فرقه تروریستی رجوی هنوز هم دست به کشتار می‌زند و فقط در دهه ۶۰ نبود، از همین رو باید محاکمه سران تروریستی در داخل برگزار شود.

کاظم غریب آبادی تصریح کرد: سوئد همواره پایگاه برخی از گروه های ضد انقلاب اسلامی است، مثلا در رویکرد نرم افزاری در شورای حقوق بشر بانی قطع نامه علیه جمهوری اسلامی ایران بود و در حوزه سخت افزاری با میزبانی گروه های تروریستی علیه ایران فعال بود.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: سوئد با وجود شعار صلح میزبان گروه های تروریستی منافقین است، انتظار می رود سوئد گروه های منافقین را محاکمه کند اما از آن ها حمایت می کند.

هزینه ۸۰ میلیون یورویی سوئد برای برگزاری دادگاه نوری

غریب‌آبادی گفت: سوئد پروند حمید نوری را بهانه ای برای محاکمه جمهوری اسلامی کرده است، تا کنون ۸۰ میلیون یورو برای تشکیل دادگاه حمید نوری هزینه کرده است، این هزینه آیا برای حمایت از فرقه تروریستی رجوی است؟

وی افزود: احمدرضا جلالی، یکی از ایران ها به دلیل اقدامات جاسوسی به رژیم صهیونیستی دستگیر شد که او نیز در سوئد ملاقاتی با موساد داشته است.

رد پای انگلیس در پرونده حمید نوری

وی گفت: در پرونده حمید نوری نقش انگلیس پررنگ است، انگلیس بانی قطع نامه علیه جمهوری اسلامی ایران است.

غریب آبادی گفت: ۲۰ تیرماه جلسه آقای نوری آغاز خواهد شد و دادستان سوئد گفته است که حکم حبس ابد را برای حمید نوری اعلام خواهد کرد. جمهوری اسلامی ایران این موضوع را تحمل نخواهد کرد و خواستار آزادی حمید نوری است.

غریب آبادی خاطرنشان کرد: ۹۰ جلسه دادگاه برای حمید نوری برگزار شد اما فقط در پنج جلسه اجازه صحبت و دفاع به حمید نوری داده شد، فرقه تروریستی رجوی هنوز هم دست به کشتار در ایران، سوریه و… می‌زند و فقط در دهه ۶۰ نبود، از همین رو باید محاکمه سران تروریستی در داخل برگزار شود، ۱۲ هزار قربانی ترور در ایران داریم که توسط این فرقه تروریستی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34363

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی