• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

دست و پا زدن رجوی‌ها برای مبرا کردن خود از ماهیت فرقه‌ای

  • کد خبر : 34349
  • 11 می 2022 - 12:03

فرقه سرکوبگر رجوی با تلاش مذبوحانه‌ای سعی دارد با انتشار محتواهای تولیدی و مقالات مختلف به دفاع از به زنجیر کشیدن افرادش بپردازد و خود را مبرا از مناسبات فرقه ای نشان دهد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، با وجود این دست و پازدن ها ولی طبق معمول ناتوان‌تر از همیشه در مقابل انبوه حقایق و افشاگری‌های گسترده جدا شدگان و خانواده های دردمند، دفاع و استدلال قابل قبولی ندارند.

فرقه معلوم الحالی که چهار دهه افرادش را در اماکن ایزوله و سربسته محبوس و زندانی نموده، هویت و خانواده افراد را انکار و آنان را از جامعه جهانی، خانواده، وسایل ارتباط جمعی و ارتباط با دنیای بیرون قطع  کرده چگونه می تواند مدعی استقلال و انتخاب آزادانه باشد؛ افرادی که حتی اجازه اعلام هویت انفرادی، تحصیلات و شخصیت واقعی خویش را ندارند.

فرقه ای که با انبوه خیانت ها و جنایت هایی که در نیم قرن گذشته مرتکب شده، باعث مرگ هزاران تن و از هم پاشیده شدن و پریشانی هزاران خانواده شده، چگونه می تواند با چند خط لاطائلات منکر فرقه و اسیری افرادش شود. پرونده جنایت‌ها و خیانت‌های فرقه رجوی در هر دادگاهی با هزاران شاکی و شاهد قابل بررسی است و هرگزقابل دفاع نیست.

 ما به سرکردگان فرقه رجوی می گوییم: اگر می خواهید از این نام مبرا شوید، کافی است فقط چند مورد را اجرا کنید و به اعضای خود: اجازه ارتباط با خانواده و اجتماع، اجازه دسترسی به اخبار بین‌المللی، استفاده آزادانه از اینترنت تلفن و ارتباط جمعی، مسافرت، رفت و آمد با دنیای بیرون و خارج شدن از ایزوله را بدهید.

آنگاه روشن خواهد شد چه گندابی در این فرقه جهنمی در جریان است و چرا رهبر شریر و  عقب مانده فرقه هم علاوه بر ترس از جان حقیر، به دلیل ناتوانی از پاسخگویی در برابر اعمال خیانت کارانه اش خود را بیست سال در سوراخ موش پنهان کرده است.

یادداشت از: وحیده پیمان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34349

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»