• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مدعیان حقوق بشر صدای قربانیان جنایات رجوی را بشنوند

  • کد خبر : 34323
  • 09 می 2022 - 12:25

امروزه بر هیچکس پوشیده نیست که مناسبات و تشکیلات درهم پیچیده فرقه رجوی بر اساس تزویر، تظاهر، حیله و فریب بنا گردیده و بر همین محور نیز از ابتدا تا به امروز تفکرات فرقه ای را پیش می‌برند.

به گزارش فراق، صمد اسکندری، نماینده شاکیان فرقه تروریستی رجوی از انجمن نجات مرکز زنجان طی یادداشتی نوشت: وقاحت، بی شرمی و بی شرافتی رجوی گویا حد و مرزی ندارد. شاید پول‌های کثیف این فرقه که از راه نامشروع و وطن فروشی مهیا گردیده بتواند انگشت شمار قاضی، وکیل، دادستان و شرخرهای سیاسی خارجه نشین را اجیر این فرقه نماید. اما جهان و وجدان‌های بیدار هرگز مغلوب رشوه، شانتاژ و سفسطه گری رجوی نخواهند شد.

بر اساس مقالات، خاطرات، مستندات و شهادت خیل کثیری از جدا شدگان از فرقه مجاهدین تا کنون قصه های پر غصه ای از شکنجه، کشتار، تحقیر و جنایات سران و عوامل رجوی به رشته تحریر در آمده است. دستان رهبران فرقه رجوی به خون قربانعلی ترابی، پرویز احمدی، ناصر محمدی، آلان محمدی، یاسر اکبری نسب، مرجان اکبریان، هما بشر دوست، مرضیه علی احمدی، مینو فتحعلی، معصومه غیبی‌پور، نسرین احمدی، کامران بیاتی، فرهاد طهماسبی، احمد رضا پور، فرمان شفا بین، احمد رازانی، شمس اله گل محمدی، زهرا فیض بخش، مهری موسوی، خدام گل محمدی، کمال موسوی، داوود احمدی، حجت عزیزی، حمزه حیدری، الیاس کرمی، جعفر کهزاد منش، جلیل بزرگمهر، کریم پدرام، محمد رضا بابا خانلو و … آغشته است. حال خون ریزان و جنایات کاران دیروز با عوام فریبی در پوش حقوق بشر ادعای خون‌خواهی می‌کنند.

باعث تاسف است که سیستم قضایی برخی کشورهای اروپایی با زیر پا گذاشتن حقایق آشکار از جنایات رجوی که با توجه به ماهیت آن جنایت جنگی محسوب می‌شود مقهور آنها شده و به طور واقعی کلمه جای شاکی و متشاکی عوض شده است. اگر گوش شنوایی در دور دست ها هنوز صدای دادخواهی ما جداشدگان که قربانیان جنایات رجوی هستیم را می شنود، تقاضا داریم در حیطه اختیارات قانونی خودتان که مدعی حقوق بشر هستید ما را نیز در محکمه خود همراه با سران مجاهدین فرا خوانید و یکبار هم که شده به خاطر بشریت و نه بخاطر…! قضاوت کنید. هر چند می دانیم که بهترین قاضی فقط خداست.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34323