• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

تلاش‌ خائنانه رجوی‌ها برای ایجاد تفرقه بین ایران و افغانستان

  • کد خبر : 34305
  • 08 می 2022 - 11:44

با شکست سنگین سیاست های آمریکا در افغانستان، خروج نیروهایش و به تبع آن سقوط دولت سابق،  تلاش‌های سختی جهت بر هم زدن روابط دو کشور ایران و افغانستان شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، شرارت فرقه رجوی در تفرقه  و ضربه به ملت ایران امری مسبوق به سابقه است و این بار ملت مظلوم افغانستان را نشانه رفتند. گروه های رسانه‌ای فرقه رجوی در آلبانی تحت امر آمریکا سعی می‌کنند با پمپاژ شایعات و هدف ایران هراسی در افغانستان و افغانستان هراسی در ایران به فتنه بپردازند تا دو ملت را به جان هم بیندازند.

آنها که سالهاست آلت دست اجانب هستند و از خود اراده ای ندارند، حالا به دستور ارباب با هدف به هم زدن رابطه دو کشور فعالیت های خاصی را در این زمینه انجام می دهند.

رجوی‌ها در صدد هستند با فضاسازی و دامن زدن به دسیسه ها، تحریک و تنش از طریق شبکه های اجتماعی با  هزاران اکانت فیک اختلاف افکنی نموده و بر روابط دو کشور تاثیر منفی بگذارند. سگ های ولگرد رجوی با باز نشر اخبار قدیمی مربوط به چندین سال پیش همچنان سعی در بزرگتر کردن مشکلات، بحران و پایان نیافتن آن هستند.

خوشبختانه دولت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد حلقه های وابسته به جریان های فتنه انگیز که سرگرم ساختن و نشر و پخش کلیپ های تحریک آمیز بودند را شناسایی و دستگیر نموده است.  انتظار می رود در افغانستان نیز اقدامات مشابه علیه آشوبگران انجام شود و مانع فعالیت فرقه رجوی و مزدوران محلی آنها شوند.

در حال حاضر شش میلیون مهاجر افغان در ایران زندگی می کنند. سال ها ایران پذیرای مهاجرین افغان بوده و هست و از هرکمکی به آنان دریغ نکرده است. در صورت بروز هر گونه اختلاف و قطع رابطه کدام کشور پذیرای چند میلیون مهاجر افغان خواهد شد؟

در این رابطه نیز سفیر ایران در افغانستان نیز طی مصاحبه ای اعلام کرد روزانه بیش از چهار هزار ویزا برای مهاجرین افغانستان صادر می شد و صدور این میزان ویزا تنها یکی ازخدمات و کمک های بشردوستانه جمهوری اسلامی به دولت و مردم افغانستان است. وی با استناد به اخبار موثق اعلام نمود که افراد فرقه رجوی در افغانستان هم فعالیت می کنند. به گفته او عوامل رجوی سرگرم ساختن ویدئوهایی علیه دولت ایران از جمله در مورد بدرفتاری با افغان ها در ایران هستند.

فرقه رجوی با ماهیت تفرفه افکنی تاریخی خود به دنبال اجرای اوامر غرب و جوسازی در منطقه است اما بازهم راه به جایی نمی برد و رسواتر از همیشه به زوال تاریخی خود نزدیک‌تر می‌شود.

گزارش از: مرتضی حیدرزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34305

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد