• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

یکی دیگر از شورای مفت‌خوران رجوی به درک واصل شد / نمایش تبلیغاتی رجوی در مرگ «صمد فتح‌پور»

  • کد خبر : 34304
  • 07 می 2022 - 12:16

فرقه رجوی اخیرا با اعلام مرگ صمد فتح پور، یکی از اعضای شورای تقلبی به اجرای نمایش و شوهای همیشگی خود برای قدرت نمایی و تبلیغات پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، منیر فتح پور پاکزاد، خواهر نامبرده نیز یکی از اعضای محبوس و قدیمی فرقه است که می توان گفت حدود چهار دهه در عراق و آلبانی در خدمت رجوی بوده است. فرقه رجوی بدون نام بردن از او و سایر اعضای خانواده فتح پور به مانند همیشه به اجرای مرثیه خوانی و تجلیل از طعمه های خویش می پردازد. آن‌ها سعی می کنند با بزرگ نمایی و  ایجاد سوابق ساختگی مبارزاتی، اعضای شورای تقلبی خود را به خورد جوامع غربی و پناهندگان بدهند تا از این مسیر بتوانند جذب نیرو و تبلیغات انجام دهند.

می دانیم که مشتی مفت خور چون فریدون ژورک، طاهرزاده، تسوجی و …  را تحت عنوان شورا به دور خود جمع کردند تا در کنار نام تروریستی و دست‌های آغشته به خون، لوایی سیاسی و دیپلماتیک هم ایجاد نمایند.

استفاده سیاسی از نام یک سری مفتخور و معلوم حال برای فرقه رجوی البته بهایی گزاف دارد و در یک قلم  افشا شده، رقم هایی تا ۱۲ هزار دلار واریزی ماهانه به چشم می‌خورد.

شورایی تقلبی که وجود واقعی ندارد و تمام فعالیت آن در برگزاری یک جلسه سالانه به هزینه سرویس های اطلاعاتی است و هنگام مرگ این افراد سعی می کنند برای اسم در کردن و تبلیغ سابقه های مبارزاتی هم برای آن ها ایجاد کنند.

در حالی که اگر با قانون و معیار فرقه بررسی کنیم منیر فتح پور، خواهر نامبرده حدود چهار دهه است که عضو فرقه است و صدها برابر صمد فتح پور به رجوی بیگاری داده است.

اما رجوی خیانتکار و مریم قجر به جهت آنکه سیاست محو کردن و تحقیر اعضا را در فرقه پیاده می‌کنند به محض عضویت  افرادی که به داخل تشکیلات می‌کشانند  با تسلط کامل بر آنها سعی بر نابود کردن هویت اجتماعی، سابقه، استعداد و حتی هویت انسانی و شخصیت بیرونی افراد دارند. رجوی‌ها به جز معدودی افراد به سایرین اجازه اعلام هویت و شناخت بیرونی نمی دهند.

محروم کردن از تماس و دیدار با خانواده، شرکت در مراسم های خاص بستگان درجه یک از قبیل تولد، ازدواج، مرگ و حتی مرگ پدر و مادر ظلم نابخشودنی دیگری است که در فرقه رجوی رخ می دهد.

در عکس های منتشر شده از مراسم صمد فتح پور، به خوبی نمایشی و تبلیغاتی آن دیده می شود. مراسمی که فقط از یک پسر او و تنی چند از مفت خوران شورایی استفاده شده و زنان بی حجاب را در صف اول گنجانده اند تا مصرف برنامه را به حد مجاب غرب پسندانه برسانند.

 اما سایر اعضای خانواده پنهان هستند و منیر فتح پور شخصیت محو شده و دست چندمی است که اجازه حضور و پیام دادن ندارد.

به نظر می رسد حتی شرکت پسر صمد فتح پور نیز دامی است برای جذب و سایر برنامه شیطانی فرقه که از این مسیر می گذرد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34304