• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

یکی دیگر از شورای مفت‌خوران رجوی به درک واصل شد / نمایش تبلیغاتی رجوی در مرگ «صمد فتح‌پور»

  • کد خبر : 34304
  • 07 می 2022 - 12:16

فرقه رجوی اخیرا با اعلام مرگ صمد فتح پور، یکی از اعضای شورای تقلبی به اجرای نمایش و شوهای همیشگی خود برای قدرت نمایی و تبلیغات پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، منیر فتح پور پاکزاد، خواهر نامبرده نیز یکی از اعضای محبوس و قدیمی فرقه است که می توان گفت حدود چهار دهه در عراق و آلبانی در خدمت رجوی بوده است. فرقه رجوی بدون نام بردن از او و سایر اعضای خانواده فتح پور به مانند همیشه به اجرای مرثیه خوانی و تجلیل از طعمه های خویش می پردازد. آن‌ها سعی می کنند با بزرگ نمایی و  ایجاد سوابق ساختگی مبارزاتی، اعضای شورای تقلبی خود را به خورد جوامع غربی و پناهندگان بدهند تا از این مسیر بتوانند جذب نیرو و تبلیغات انجام دهند.

می دانیم که مشتی مفت خور چون فریدون ژورک، طاهرزاده، تسوجی و …  را تحت عنوان شورا به دور خود جمع کردند تا در کنار نام تروریستی و دست‌های آغشته به خون، لوایی سیاسی و دیپلماتیک هم ایجاد نمایند.

استفاده سیاسی از نام یک سری مفتخور و معلوم حال برای فرقه رجوی البته بهایی گزاف دارد و در یک قلم  افشا شده، رقم هایی تا ۱۲ هزار دلار واریزی ماهانه به چشم می‌خورد.

شورایی تقلبی که وجود واقعی ندارد و تمام فعالیت آن در برگزاری یک جلسه سالانه به هزینه سرویس های اطلاعاتی است و هنگام مرگ این افراد سعی می کنند برای اسم در کردن و تبلیغ سابقه های مبارزاتی هم برای آن ها ایجاد کنند.

در حالی که اگر با قانون و معیار فرقه بررسی کنیم منیر فتح پور، خواهر نامبرده حدود چهار دهه است که عضو فرقه است و صدها برابر صمد فتح پور به رجوی بیگاری داده است.

اما رجوی خیانتکار و مریم قجر به جهت آنکه سیاست محو کردن و تحقیر اعضا را در فرقه پیاده می‌کنند به محض عضویت  افرادی که به داخل تشکیلات می‌کشانند  با تسلط کامل بر آنها سعی بر نابود کردن هویت اجتماعی، سابقه، استعداد و حتی هویت انسانی و شخصیت بیرونی افراد دارند. رجوی‌ها به جز معدودی افراد به سایرین اجازه اعلام هویت و شناخت بیرونی نمی دهند.

محروم کردن از تماس و دیدار با خانواده، شرکت در مراسم های خاص بستگان درجه یک از قبیل تولد، ازدواج، مرگ و حتی مرگ پدر و مادر ظلم نابخشودنی دیگری است که در فرقه رجوی رخ می دهد.

در عکس های منتشر شده از مراسم صمد فتح پور، به خوبی نمایشی و تبلیغاتی آن دیده می شود. مراسمی که فقط از یک پسر او و تنی چند از مفت خوران شورایی استفاده شده و زنان بی حجاب را در صف اول گنجانده اند تا مصرف برنامه را به حد مجاب غرب پسندانه برسانند.

 اما سایر اعضای خانواده پنهان هستند و منیر فتح پور شخصیت محو شده و دست چندمی است که اجازه حضور و پیام دادن ندارد.

به نظر می رسد حتی شرکت پسر صمد فتح پور نیز دامی است برای جذب و سایر برنامه شیطانی فرقه که از این مسیر می گذرد.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34304

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود