• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
اسناد جدید از عملیات‌های جاری لو رفته در فرقه سرکوبگر رجوی

نتوانستم برای خواهر مریم در شب قدر نامه بنویسم / «شمسی زرگران» در نشست آب‌بندی مریم رجوی تکه پرانی کرده

  • کد خبر : 34289
  • 09 می 2022 - 12:25

به جرات می توان مدعی شد که «عملیات جاری» یکی از جدی ترین ابزار سرکوب فردی و جمعی در فرقه رجوی است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق،  عملیات جاری در فرقه رجوی مانند یک دوربین مدار بسته ای است که خود فرد آن را کنترل کرده و بعد در نشستی باید فلش بک کارهای روزمره خود را به بقیه نشان بدهد. کسی نمی تواند یک روز در نشست های مختص عملیات جاری غیبت کند و یا فاکت روزانه خودش را ثبت نکرده باشد.

اخیرا سندی دیگر از عملیات های جاری به دست فراق رسیده که نشان می‌دهد زنان گرفتار در فرقه رجوی چگونه علیه همدیگر گزارش نویسی کرده و به شیوه عصر حجر روزگار سپری می‌کنند.

به گزارش فراق، در گزارش پیش رو متوجه خواهید شد که زنانِ مغزشویی شده چگونه سر مسائل عادی در زندگی روزها درگیر می شوند.

لازم به توضیح است که گزارش زیر مربوط به جمع بندی عملیات های جاری در گذشته می باشد که توسط مسئولان نشست‌ها تنظیم شده:

تهمینه و منظر صدر: روز گذشته تهمینه از طریق ناهید طاعت یک کتاب تاریخچه برای منظرصدر فرستاده که نمی دانیم لای آن نامه ای گذاشته یاخیر. منظر نیز در این رابطه برای تهمینه جوابی نوشته که به تهمینه داده نشده، مضمون نامه این است که حرص و جوش نخور چون سلول های مغزت ازبین می رودف به جای آن تا می توانی سبزیجات آبپز بخور، من این روزها علم پزشکی ام زیاد شده چون به تمام تلویزیون ها دسترسی دارم و می دانم دنیای بیرون چه خبراست…. ضمنا افطاری نزد خ فهیمه بوده ابتداگفته نمی آیم ولی با تاخیر رفته است.

شمسی زرگران: در نشست خبر وقتی مژده حول دستگاه آب بندی و بحث خواهر مریم صحبت می کرده، تکه پرانی کرده که این دستگاه من درآوردی چیه و…که سهیلا جعفر و…می خواستند موضع بگیرندکه مژده سریع جمع کرده و از روی آن پریده است.

مریم نظام: وی درخواست کرده درماه رمضان پسر برادرش راببیند، این اولین بار است که پذیرفته درجمع با احترام و اشرف مطلبی (جمعی) مهمانی بدهدکه مثبت اوست.

ازآنجاکه FM سیاوش، گفته بهتر است حسن نظام او رادعوت کند، مریم نظام در این رابطه مستقیم به بدری رحیمی (مسئول حسن نظام) مراجعه کرده که بدری برخورد بدی کرده وگفته این میهمانی بازی ها چه ضرورتی دارد، تازه دیده وکافی است و باید این بساط را برای همه راه بیندازیم که مریم بهم ریخته وگزارش انتقادی نوشته است.

فاضله امامی: دیروز در پنل کنارپری در جلسه زنان رفته و سخنرانی کرده که خیلی هم مسلط بوده است. ابتداگفته کاش خودم متن را آماده کرده بودم زیرا این متن انسجام ندارد، ولی خودش تصحیحات داد و استفاده کرد.

نسترن رستگار: امروز به عکس همیشه در نشست ع.ج فاکتی حتی مثبت نخواند و در نشست اجرایی نیز کاملا سکوت بوده است. فهیمه ماحوزی از اوخواسته که به مشارزاده بروندکه قبول نکرده است.

ضمنا وی که اساسا کارگری نمی داد، پیشنهاد داده هفته ای دوبار به آشپزخانه برودکه از این طرحش، استقبال شده ولی الان مشخص شده که به دلیل عدم شرکت و خلاص شدن از نشست های اجرایی است.

مهنازابوذریان: سرحال است و خدمات آموزشی را تحویل گرفته، اتاق کارش هم به بنگال کنار ثریا منتقل شد و با شهزاد احسانی هم اتاق شد که راضی است.

ناهید طهماسب: در آشپزخانه خیلی به نفراتش سیخ می زند و آنها را خرد می کند به طوری که پری امیرزاده گفته از برخوردهای ناهید، روی انگیزه های خودم برده و شک می کنم … دیشب نیز در میهمانی مقر و ارتباطات که زهره اخیانی هم بوده، شرکت نکرده وگفته از این کارها خوشم نمی آید.

منیرتژ: دیروز از این که هاجر، بیمار(معصومه احتشام) را بدون همراه به امداد برادران فرستاده، خیلی عصبانی شده و فحش و بدوبیراه به هاجرگفته که او فقط حرف N را می زند چرا همراه او با این وضعیتی که داشت نیامد تا تضادش راحل کند، فکرمی کند همه چیز فقط بالبخند حل می شود….(چون خودش هم بیماری قلبی دارد، ترسیده است).گفته در بیمارستان که بودم هاجر «رس» مرا کشید و ازپا افتادم.

حوریه چرندابی: بین او و ژاله مجدد کنتاکت های شدیدی درگرفت. ژاله اولین باراست که از دست او کلافه است وگفته هر چه محبت کنی جوابی نمی گیرم و مناسباتش خیلی غیرانسانی است.

معصومه کاشانی: به دنبال اینکه در نشست مطرح شده که طی دو روزآینده، پرسنلی به ستاد وصل می شود وی به شهره گفته این همه گزارش نوشته و نظردادم چی شد، چرا باز هم به بتول و ستاد ارتش وصل می شویم.

فهیمه فدایی: وی با فاطمه گودرزی کنتاکتی داشتند (هنگام ارسال نامه فاطمه به فهیمه گفته نامه رابازکن ببینم-به عنوان نفرهمراه) فهیمه نیز به شدت به هم ریخته و مستقیم به آسایشگاه رفته و گفته نمی توانم کارکنم (تیم بندی را تغییردادند)

طاهره سلطانی: طی یادداشتی نوشته چرا من باید همیشه برای بازرسی به سیطره بروم، اگرمی خواستم بازرسی باشم که از ف.اشرف نمی آمدم. رقیه به او مسئولیت جدید ابلاغ کرده که ظاهرا خوشحال شده است.

شایسته سقایی: از این که در شیفت بازرسی زنان به عنوان نفر همراه رفته گفته جسما نمی کشم درحالی که اساسا در کیوسک نشسته و نفر ف.اشرف بازرسی می کند (در پذیرش کا رازجمله شیفت اتاق کنترل خیلی پاسیو است و پس می زند).

مهری شادباش: در ادامه بی توجهی به ضوابط و چارچوبها مجدد همراه میهمانانش (خانم وداد و خانواده اش) به پارک و هتل ایران رفته است.

مریم افسای: وی درکارش فعال و درمناسباتش هم تغییرات جدی داشته فقط رابطه اش در مناسباتش با مهری شادباش خوب نیست و با همدیگر خیلی بحث و جدل می کنند.

زری حلمی: زهرا افسای به او انتقادکرده که فاکت های مثبتی که می نویسد،گویی بحث را لوث می کند. طوری که همه به او می خندند. از این موضوع زری به هم ریخته و فضای سنگینی دارد. به دنبال آن زری گزارشی از زهرا افسای و شمسی زرگران نوشته که از تناقضات و فاکتهایی که این دو می نویسند خیلی عصبی می شوم ولی عکس العمل نشان نمی دهم چون می گویم خط این است که ماآشغالهای درونمان را روکنیم ولی دربیان آن گزیده شویم، به همم ریختگی من از این است که از خواندن این مزخرفات وتناقضات اشعه بدهکاری نمی گیریم.

مریم نظام: درگزارشی ازوضعیت خواهران در آشپزخانه ۸۹ نوشته که خیلی شرایط سختی دارند و اینکه اکرم حبیب خانی کارگران را به کارهایی که دوست دارد (کشاورزی، باغ و…) می برد و فشار طاقت فرسایی روی این نفرات است و این برخورد غیرانسانی است.

اشرف مطلبی: درگزارشی حول خبر ازدواج جمال امیری باقربانی، تناقضاتش را برای نصرت نوشته که به این فکر کردم که اگر آن دختره اینکار رابکند چقدر بی آبرویی است و ازموضع مادر برایش دعاکردم که انشاالله دنبال زندگیش برود…ضمنا نوشته یکبار که برای ملاقات رفتم و او نیامد و من به هم ریخته بودم و درنشست صحبت کردم، شما (نصرت) روی رابطه فردی من با او بردیدکه ناراحت و دل چرکین بودم و قبول نداشتم وتا الان حمل کردم وخیلی اذیتم می کرد و راه بندم شده و نتوانستم برای خواهر مریم در شب قدر نامه بنویسم.

معصومه غیاثی: وی گزارشی حول شغب کفش و نامه های مختلفی که در این رابطه دادند نوشته که چرا گفتند برای همه کفش هست و تضاد حل است و… این کارها را نمی توانم هضم کنم و این فضا را برای خواهران پایین می دانم…

رهبران فرقه تروریستی رجوی سال ها با همین شیوه ها اعضای خود را سرگرم و مغزشویی نموده و از آن ها برای دستیابی به اهدافشان بهره برداری می کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=34289

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد