• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

یاوه‌گویی‌های عجوزه فرقه رجوی به مناسبت ۸ مارس، روز جهانی زن / بنیادگرایی محض شما به یغما بردن هست و نیست زنان است

  • کد خبر : 33565
  • 07 مارس 2022 - 12:21

امسال هم عجوزه فرقه رجوی به مناسبت روز جهانی زن (۸ مارس) شوگردانی جدیدی راه اندازی نمود و یک سری چرندیات بی‌پایه و اساس به خورد زنان خارجی داد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، رجز خوانی و لاف در غربت های مریم قجر پایانی ندارد و فکر می کند با افسار پاره کردن و یاوه بافی می تواند سر زنان خارجی و یک سری پناهندگان را شیره بمالد. در مقابل برخی از زنان منتسب به تشکیلات غربی به خاطر منافع و چاپیدن بیشتر با دریافت دلارهای تشویقی در برنامه فرقه شرکت می کنند

مریم قجر عجوزه در بخشی از سخنرانیش به خاطر کرنش و جلب حمایت زنان غربگرا و شبکه غربی این بار سعی نمود خود را منجی زنان اوکراینی نمایش دهد و به آنان نیز پیام مقاومت بدهد تا از زنان فرقه یاد بگیرند.

او درادامه سخنرانی اش گفت، «رجوی یک مقاومت عظیم علیه بنیاد گرایی و زن ستیزی را بنیاد نهاد» باید به این خانم بی حیا و مزدور غرب گفت، آنچه که در یکی دو  دهه اخیر دیدیم و از طرف جدا شدگان افشا می شود بنیادگرایی محض از جمله فرقه گرایی، به یغما بردن هست و نیست زنان و بی هویت نمودن آنان درفرقه منافقین است.

به گزارش فراق، زنک عجوزه خیانت کار چرا از طلاق های اجباری، ازدواج اجباری، تفکیک زنان از مردان، جدا نمودن با زور مادران از کودکان، به قتل رساندن زنان معترض،  تشکیل حرمسرا و عقیم کردن زنان و مرگ های زودرس چیزی نمی گوید.

چرا به زنان جهان و خانم های روشنفکر! نمی گوید من به زنان سازمان گفتم باید از شوهران خود طلاق بگیرید، چرا به آنها پند و اندرز نمی دهد که ازدواج و فرزند و زندگی مانع مبارزه هست. چرا نمی گوید در تعالیم سازمان من، فرزندان و حتی نوزادان نباید نزد مادر و پدر باشند و حق دیدار آنان را ندارند آنها را بایستی جدا کرد. حالا یا در اردوگاه و شیرخوارگاه های تحت کنترل فرقه یا در مکان های بدون سرپرستی خانواده بزرگ شوند و به درک بروند… مهم نیست.

چرا نمی گوید زنان تشکیلات من نباید از چیزی سوال کنند و به آنها فرمان داده ام باید گوش به فرمان مطلق باشند و خود را تما عیار در اختیار رهبری فرقه قرار دهند.

 چرا در پاسخ  بیگاری و قاچاق کودکان لال است و نمی گوید  اعضای سازمان من  اجازه ملاقات و تماس با خانواده و اجتماع ندارند. چرا از دستورات و شیوه زندگی  قلعه های رجوی، تشکیل حرمسرا توسط سرکرده فرقه و مقطوع النسل کردن زنان حرفی نمی‌زند.

زنانی که اگر برده هم بودند شاید بیشتر شانس زندگی و مادر شدن داشتند تا اینکه در فرقه اجازه زندگی مشترک، فرزند آوری و حتی اظهار نظر و استقلالی بابت جسم و ذهن خود را هم ندارند.

از زنک عجوزه باید پرسید اگر شیوه زندگی زنان فرقه رجوی، تحت کنترل گرفتن جسم و جان و روح زنان مشروعیت دارد و ضد بنیادگرایی است پس بنیادگرایی چیست؟

واقعیت این است متاسفانه فعلا فرقه رجوی  با خودفروختگی، وطن فروشی و مزدوری می توانند به راحتی دروغ و شانتاژ به هم ببافند و با حمایت دشمنان ملت ایران، قتل و خیانت های درون تشکیلات را لاپوشانی کنند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=33565