• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

لجن پراکنی هزار باره فرقه رجوی ها علیه خانواده و جدا شدگان

  • کد خبر : 3311
  • 29 جولای 2015 - 10:11

لجن پراکنی هزار باره فرقه رجوی ها

علیه خانواده و جدا شدگان

دستگاه تبلیغاتی فرقه برای جلوگیری از ریزش نیرو در یک اقدام مسخره ، بار دیگر تعدادی از اعضای خود را به شوی تلویزیونی آورده تا علیه خانواده خود لجن پراکنی کند سران فرقه سعی دارند با این شیوه افراد را مجبور به ماندن در مناسبات کنند و دیگر فکر خروج از فرقه نباشند و پل های پشت سرشان را خراب کند .
این شوی مسخره که سران فرقه برای هزارمین بار آنرا مورد استفاده قرار دادند به قدری چندش آور بود که به واقع می توان به ماهیت کثیف رجوی ها پی برد که چگونه در مقابل چند خانواده این گونه تشکیلاتشان دچار تزلزل شده و با انواع و اقسام کارها از جمله به صحنه آوردن نفرات و نوشتن مقاله در سایت هایشان سعی نمودند مقداری درد خود را کاهش دهند ولی واقعیت این است که رجوی به خوبی ماهیت کثیف خود را نشان داد .
وقتی با خانواده ها در مورد آوردن اعضای گرفتار خود به شوی تلویزیونی فرقه حرف می زدم عنوان می نمودند که این مسئله ما را بسیار خوشحال کرده است چرا که بعد از سالیان توانستیم آنان را ببینیم و مطمئن شویم که زنده هستند و از طرف دیگر عزم ما در این کار که همانا آزادی اعضای گرفتار در فرقه می باشد را بیشتر کند .

رجوی کور خوانده است فکر می کند با این گونه لجن پراکنی علیه خانواده می تواند جلوی رفتن ما به جلوی لیبرتی را بگیرد ما تا آزادی اعضای گرفتار خود در فرقه کوتاه نخواهیم آمد .
وقتی به حرف های نفرات مصاحبه کننده شوی تلویزیونی فرقه گوش کنیم در خواهیم یافت که تمام حرفهایشان یکی است و کسی غیر از چیزی که به او دیکته شده حرف دیگری برای گفتن ندارد و فقط قصد سران فرقه با این کار می خواهند مقداری از درد ناشی از آمدن خانواده به جلوی لیبرتی را کم کنند .
سئوال اصلی این است که وقتی این گونه نفرات در شوی تلویزیونی فرقه بر استقامت به اصطلاح پیروزی حرف می زنند چرا حاضر نیستند حتی برای چند دقیقه با خانواده خود ملاقاتی داشته باشند ؟
اگرافراد مصاحبه کننده به رهبری خیانت کار خود تکیه دارند و او را سر مشق کار خود قرار دادند پس چرا سران فرقه اجازه نمی دهند طی این سالیان حتی یک تماس هم با خانواده خود بگیرند؟
منطق رجوی ها همیشه این بوده که سعی می کند ابتدا شخصیت افراد را خراب و آنان را مورد توهین قرار دهد و اینکه کسی از فرقه جدا شد باید او را مزدور نامید و کسی در این کره خاکی به غیر از نفرات فرقه بقیه افراد مزدور حکومت ایران هستند منطقی به غایت کثیف و ارتجاعی که این تحلیل فقط از ذهن بیمار رجوی ها بیرون می آید .
فردی با سابقه زیاد در مناسبات فرقه وقتی جدا می شود یک شبه مزدور و اینکه از ابتدا این فرد دچار مشکل بوده است اگر این تحلیل آبکی رجوی ها درست باشد پس می توان گفت که سازمان مجاهدین فقط به کار تولید مزدور مشغول می باشد و در راستای اهداف آن گام بر می دارد .
چرا سعی دارید سرتان را مانند کبک در برف کرده و واقعیت ها را نبینید ؟ البته قصد توهین به کبک را ندارم چرا که رجوی ها مانند سگ وحشی و هار پاچه همه را گاز می گیرد و فکر می کند که فقط وی در روی زمین زندگی می کند .
وقتی نفرات خود را به شوی تلویزیونی آورده سعی نمود تا لگدی هم به نفرات جدا شده بزند و آنان را مورد توهین قرار دهد ولی واقعیت این است که این گونه حرفها بر ضد تشکیلاتش می باشد چرا که نفرات در دورن مناسبات با افراد جدا شده سالیان زندگی کردند و به خوبی شخصیت و واقعیت ها را می دانند این گونه مارک زدنها نمی تواند مشکلی از فرقه حل کند و البته نفرات را متناقض می کند و دیگر ارزشی برای حرف های سران فرقه قائل نیستند .
رجوی ها باید به این سئوال جواب بدهند که اگر بعد از خدا احسان و نیکی به پدر و مادر می باشد پس چرا این گونه مادران و پدران پیر را مورد توهین و ناسزا قرار می دهد پس معلوم می شود که رجوی ها اصلا اعتقادی به مبانی اسلام ندارند و فقط به فکر زندگی حیوانی خود می باشند .
یکی از نفرات که در شوی تلویزیونی در مورد دخترش حرف می زد دلم را به درد آورد که رجوی ها چقدر بی عاطفه هستند که این گونه فرد را در مقابل دخترش که هنوز چند ماه از تولدش نگذشته پدرش در جنگ اسیر شده و به دام فرقه می افتد قرار می دهد و او را مورد توهین و ناسزا و اینکه دختر من نیست قرار می دهد این اقدام نشان از این دارد که رجوی ها تا کجا مرزهای بی عاطفگی را در نوردیده است و چگونه در مقابل چند خانواده تمام تشکیلاتش به لرزه در آمده است .
سران فرقه هر چقدر می خواهند در مورد خانواده و نفرات جدا شده لجن پراکنی کنند خانواده ها به خوبی با افشاگری جدا شده ها به ماهیت واقعی رجوی ها پی بردند و اراده کردند تا بند از بند این تشکیلات پاره نکنند آرام نگیرند البته باید در انتها به این نکته هم اشاره نمود که وقتی با خانواده ای حرف می زنم و عزم اراده آنان را در مقابل لجن پراکنی فرقه و اینکه تا آخر در این راه هستند و گامی به عقب بر نخواهند داشت برایم بسیار زیبا و انگیزاننده می باشد .
به رجوی ها باید گفت نفراتی که در این شوی مسخره به بازی گرفته شدند وضعیت تشکیلاتی شان بسیار روشن است و فقط منتظر فرصتی هستند که از فرقه جدا شوند پس زیاد دلتان را به گونه مصاحبه های افراد مسئله دار خوش نکنید .

هادی شبانی   

منبع: انجمن نجات مرکز مازندران |

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3311

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم