• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
افشاگری از جنایت‌های فرقه رجوی در فضای مجازی

فرقه رجوی به دختران کوچک آموزش می‌داد مردها نرینه‌ وحشی هستند

  • کد خبر : 32963
  • 26 ژانویه 2022 - 11:53

عضو سابق فرقه رجوی گفت که شاهد رنج کودکان در قرارگاه‌های مجاهدین و سیستم مغزشویی آن‌ها بوده است: «به دختران کوچک آموزش عقیدتی می‌دادند که مردها نرینه‌های وحشی هستند و…»

به گزارش فراق، مزدا پارسی از انجمن نجات مرکز فارس در گزارشی از نشست کودک سربازان سابق فرقه رجوی در برنامه «کلاب هاوس» نوشت: افراد زیادی در جلسه اول و دوم گردهمایی کودک سربازان سابق فرقه رجوی در کلاب هاوس صحبت کردند. بیشتر آن‌ها در طول دقایق کوتاه صحبت هایشان، شواهد گوناگونی درباره ساز و کار خشونت آمیز فرقه‌ مسعود رجوی ارائه کردند. به ویژه در جلسه دوم، تعدادی از اعضای با سابقه جدا شده از تشکیلات حضور داشتند که گفته‌ها و ناگفته‌های فراوانی در چنته داشتند. از جمله سیامک نادری که در طول ۱۵ دقیقه‌ای که صحبت کرد، رگباری از شواهد ناگوار در طول سی سال خدمت صادقانه‌اش به تشکیلات رجوی را بیان کرد.

سیامک نادری که تاکنون چندین کتاب و مقاله در افشای خشونت‌های فرقه رجوی منتشر کرده، معتقد است که در برابر تهمت‌هایی که تشکیلات به منتقدینش از جمله کودک سربازان سابق می‌زند، باید همواره موضع تهاجمی گرفت چرا که این فرقه مشروعیتی ندارد که موجب شود کسی آن را به رسمیت بشناسد یا در برابر اتهامات آن موضع تدافعی بگیرد و شخص رجوی پیش از آن در کلام و عمل این را ثابت کرده است.

نادری در ادامه با ذکر این که رجوی خود را خدا می‌داند و هر کس از حوزه قدرتش خارج شود را مرتد و سزاوار مرگ می‌داند، بر فرقه بودن این تشکیلات تاکید کرد.

این عضو سابق فرقه رجوی که همواره مورد خشم رسانه‌های تبلیغاتی مجاهدین بوده است، تاکید می‌کند که شاهد رنج کودکان در قرارگاه‌های مجاهدین و سیستم مغزشویی آن‌ها بوده است: «حتی به دختران کوچک آموزش عقیدتی می‌دادند که مردها نرینه‌های وحشی هستند و…»

خاطرات تلخ گذشته مدام به ذهن نادری خطور می‌کنند. او از بیش از ۴۵۰ نفری می‌گوید که با فریب نیروهای مجاهدین خلق با وعده‌های پول، پناهندگی، کار و حتی زن و خوش‌گذرانی به عراق و کمپ اشرف کشانده شدند و سال‌های طولانی از عمر خود را در اسارت فرقه رجوی گذراندند و در ادامه این مطلب می‍گوید: «فهیمه اروانی اینها را تحویل می‌گرفت. او که تا پیش از آن آدم بدی نبود. اینها (مجاهدین) آدم‌های بدی نبودند…سیستم فاسد است که در آن یگانه راه وصل به خدا رجوی ست.»
نادری اعلام می‌کند که از دو سال پیش تا کنون در حال تهیه فهرستی از شکنجه گران تشکیلات مجاهدین خلق است که تا کنون نام ۱۴۲ تن از آن‌ها را استخراج کرده است. افرادی که به شهادت او عضو رسمی مجاهدین و شورای ملی مقاومت هستند و در «سیستم تبهکاری و مافیای» آن کار می‌کنند.

وی کودک سربازان سابق را تحسین می‌کند که «نسلی هستند که از آن طوفان سیاه بیرون آمدند و خود را ساخته و رشد کرده‌اند و هنوز هم به پیشرفت‌‌شان ادامه می‌دهند» و علیرغم توهین‌ها و تحقیرهایی که رجوی و تشکیلاتش در طول سالیان علیه آن‌ها روا داشتند، اکنون آن‌ها با افشاگری‌هایشان «رجوی را داخل لانه موش کردند.»

نادری از زمانی که درون تشکیلات رجوی شروع به انتقاد به سیستم فرقه کرد تا زمانی که موفق به خروج از آن شد، ۱۷ سال مداوم تحت شدیدترین فشارهای روانی قرار گرفت. او معتقد است که توطئه‌های روانی رجوی علیه منتقدینش تنها بر ضد خودش عمل می‌کند: «رجوی یا هر گونه توتالیترایسم نمی‌تواند جلوی آگاهی و اراده فرد بایستد.»

نادری از تقی ارانی، جواد برایی و فریدون مسلمی نام می‌برد که از مسئولین ساخت و اداره زندان‌های مجاهدین خلق در کمپ اشرف بودند. او شهادت می‌دهد که در این دوره «بیش از ۲۰۰ نفر شکنجه شدید شدند و هفت نفر کشته شدند.»

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32963

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد