• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

«گلریزان همیاری» سرگرمی برنامه‌ریزی شده برای اعضای وامانده و هواداران خارجه

  • کد خبر : 32961
  • 17 ژانویه 2024 - 11:26

در حالی که اسناد درآمدهای مالی فرقه رجوی که از طریق سرمایه گذاری های گسترده خود تامین می‌شود، طی چند سال اخیر بارها افشا شده اما سرکردگان فرقه رجوی برای شیره مالیدن سر اعضای وامانده هنوز هم به آن نیاز دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فراق، همیاری ملی یا گلریزان همیاری، سرگرمی برنامه ریزی شده برای اعضای وامانده در فرقه رجوی است که در سرفصل های معین از طریق سیمای این فرقه صحنه سازی می شود تا با این تاکتیک نشان دهند در مباحث مالی، خودگردان و مستقل هستند.

بنا بر اسناد موجود، مزدوران فرقه رجوی در تماس با هواداران قدیمی خود به آنها می گویند که ما حمایت مالی نمی خواهیم، فقط پیام دهید که از ما حمایت مالی کردید تا ما آن را به نام شما از رسانه های خود پخش کنیم، گاهی نیز با دستکاری اسامی قدیمی این پیام ها را به روزرسانی می کنند.

بحث درآمد های مالی در فرقه رجوی همیشه جزو اسرار این فرقه جنایتکار بوده که همیشه سعی نموده با ردگم کردن و روش های متقلبانه خود را میان اعضای وامانده و اندک هواداران اروپایی مستقل نشان دهند.

بنا بر افشاگری بسیاری از جدا شده ها، در زمان اجرای برنامه همیاری، بسیاری از اعضا مجبور می شوند در استودیوهای تدوین این برنامه حضور یافته و به جای مردم و هواداران سخن بگویند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32961

نوشته های مشابه

18مارس
امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم
پیام نوروزی فراق به خانواده‌های چشم انتظار

امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم

18مارس
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
پیام نوروزی خانواده‌های عضو انجمن نجات مرکز استان اردبیل

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد

18مارس
برای بهروزی ملت ایران روشنگری خواهیم کرد
پیام نوروزی بانوی نجات یافته از فرقه رجوی

برای بهروزی ملت ایران روشنگری خواهیم کرد