• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

بلایی که رجوی سر زنان و مادران آورد

  • کد خبر : 32928
  • 24 ژانویه 2022 - 12:01

مجموع قربانیان جنایات رجوی ها طیف وسیعی را در بر می گیرد. از نوجوان و دانش آموز تا جوان و دانشجو، از دختر و پسر تا مادر و پدر، از فرزندان خردسال تا پدران و مادران سالخورده، از افراد سیاسی تا مردم عادی و غیر سیاسی، از وزیر و وکیل تا بقال و سبزی فروش و … .

زنان و مادران از جمله قربانیان رجوی ها هستند که از چند جنبه رجوی ها بر سر آنها بلا آورده و قربانی جنایت آنها شدند. در زیر به برخی از این موارد اشاره می کنم.

مادران و زنانی که به دلیل سیاست های تروریستی رجوی ها، فرزندان یا همسران شان شهید یا قربانی شدند. چه آنانی که فرزندان یا همسران شان به دستور رجوی ها ترور شدند، چه آنانی که فرزندان یا همسران شان با فریب رجوی ها، به سمت مرگ هدایت و کشته شدند.

مادرانی که به دلیل طینت شیطانی رجوی ها فرزندان شان در فرقه رجوی اسیر بوده، اما رجوی ها اجازه ملاقات و تماس با آنان را به این مادران نمی دهند.
زنانی که عضو فرقه بوده و با توطنه رجوی ها، موسوم به انقلاب طلاق مجبور به طلاق همسران خود شدند و خانواده های شان از هم پاشید.

مادرانی که عضو فرقه بوده و رجوی ها با حیله و نیرنگ، فرزندان شان را از آنها جدا نمودند و دیگر برنگرداندند.
مادران و زنانی که هنوز در فرقه رجوی گرفتار هستند ولی همسر یا فرزندشان از فرقه جدا شده و درخواست ملاقات با همسر و مادر خود را دارند. در این حالت رجوی ها این مادران یا همسران را با مغزشویی وادار به فحاشی و موضع گیری علیه فرزند یا همسرشان نموده و به این ترتیب بین آنها دشمنی ایجاد می نماید.

زنانی که عضو فرقه بوده و رجوی ها با توطئه شیطانی آنان را به جلسات «رقص رهایی» بردند و رجوی از آنها بهره کشی جنسی کرد.
زنانی که عضو فرقه رجوی بوده و به دستور رجوی ها، بر روی آنان عمل جراحی صورت گرفت تا عقیم شوند.
زنانی که عضو فرقه رجوی بوده و برای همیشه مجبور شدند با احساس مادری وداع کنند.
مادرانی که چشم انتظار دیدار فرزند از دنیا رفتند. فرزندی که در فرقه رجوی گرفتار است اما رجوی اجازه ملاقات به آنان را نداد و داغ دیدار با فرزند را بر دل های شان گذاشت. و… .

روز زن و روز مادر را به همه زنان و مادران، به خصوص زنان و مادران عضو خانواده بزرگ انجمن نجات تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم همه مادرانی که چشم انتظار دیدار فرزندان گرفتار خود در فرقه رجوی هستند هرچه زودتر به آرزوی خود برسند.

یادداشت از: صالحی

انجمن نجات مرکز مازندران

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32928