• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

باز هم خیمه شب بازی تکراری با عنوان «همیاری ملی»

  • کد خبر : 32898
  • 19 ژانویه 2022 - 11:44

هر ساله فرقه رذیل رجوی برنامه ای تحت عنوان همیاری ملی در سیمای نفاق خود ترتیب می دهد.

به گزارش فراق، آنها برای اهداف کثیف و منافقانه خود برنامه ای با نام گلریزان به راه می اندازند غافل از اینکه برای همگان هویدا و آشکار شده است که منابع مالی این برنامه ها از سوی چه منابعی تامین می شود و این برنامه ای که در سیمای نفاق به راه می اندازد خیمه شب بازی بیش نبوده و نیست.

مهمتر از آن، ملت ایران به این موضوع آگاهند که در دوران هشت سال دفاع مقدس، بخشی از فروش نفت عراق به این فرقه اختصاص داده می شد تا بتوانند دوشا دوش نیروی های بعثی صدام علیه کشورمان، در قالب ستون پنجم و جاسوسی، عملیات های خراب کارانه انجام دهند.

حال که دست منافقین از سر کشورمان کوتاه شده و پایگاهی در بین ملت ایران ندارد و نمی توانند در فاز عملیات های تروریستی و خراب کارانه وارد شوند، از این رو دست به دامن ارباب خود آمریکای جنایت پیشه شده اند و به هر ترفندی شده است می خواهند کشور عزیزمان ایران را در درگیر جنگ سرد و روانی کنند و به هر طریق ممکن که شده می خواهند از روند مذاکرات برجام، خللی وارد کنند.

بنابراین منابع مالی آنان تماما خرج سناتور ها، ژنرال های زوار در رفته و بازنشسته های از دور خارج شده آمریکایی می شود و با پرداخت رشوه و مقرری به آنان، می خواهند جنگ روانی و جنگ سرد علیه کشورمان به راه بیاندازند.

بی شک ملت عزیزمان ایران از نیات واقعی و اهداف پشت پرده این توطئه ها و خیمه شب بازی های تکراری آگاه است و نمی توانند با این ترفند ها پیش بروند.

یادداشت از: نادر محمدی

انجمن نجات مرکز کردستان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32898

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی