• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اعتراض روزنامه‌نگار آلبانیایی به دیدار مریم رجوی با ژنرال بازنشسته آمریکایی

  • کد خبر : 32847
  • 17 ژانویه 2022 - 9:47

دکتر اولسی یازیچی، روزنامه نگار آلبانیایی با انتشار تصویری، دیدار مریم رجوی با ژنرال بازنشسته آمریکایی را زنگ خطری برای امنیت آلبانی دانست.

به گزارش فراق، وی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «چه تضمینی آلبانی را تضمین می کند که ژنرال جونز اطلاعات حساس آلبانی را با مجاهدین ایرانی به اشتراک نمی گذارد؟»

در روزهای اخیر مریم رجوی سرکرده فعلی فرقه رجوی دیدارهای مختلفی با برخی افراد داشته، که افراد میهن پرست در کشور آلبانی را به شدت نگران کرده است. البته افرادی که این فرقه را می شناسند، آگاهند که تمام نشست‌های مریم رجوی به جهت برجسته شدن در رسانه ها و گرفتن عکس یادگاری است اما فرقه رجوی هم اکنون آن قدر در جامعه آلبانی بی اعتبار و خطرناک محسوب می گردد که هر تحرکی از سوی آنها به دقت از سوی افکار عمومی رصد شده و با اعتراض مردم مواجه می شود. فرقه رجوی در کارنامه سیاه خود در آلبانی، قتل های مشکوک، اعتراف های اجباری، شکنجه اعضای «اشرف ۳» و آزار و اذیت جداشده های این فرقه را دارد.

جیمز ال جونز (James L. Jones) ژنرال بازنشسته سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده آمریکا و مشاور سابق امنیت ملی ایالات متحده آمریکا است. او در سال ۲۰۱۰ از سوی  باراک اوباما به عنوان مشاور امنیت ملی منصوب شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=32847

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی