• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فیل هوا کردنهای رجوی داعشی همه کار کرد به غیر از سرنگونی !

  • کد خبر : 3273
  • 23 جولای 2015 - 11:34

فیل هوا کردنهای رجوی داعشی همه کار کرد به غیر از سرنگونی !

Rajavi-daesh

بیش از۱۰ سال که رجوی داعشی با به راه انداختن جلسات مختلف اطلاعاتی را که از موساد اسرائیل می گرفت بعنوان اسناد افشا گرانه توسط مهدی ابریشمچی شوهر سابق مریم قجر حلوا ، حلوا می کرد.! مریم قجر داعشی هم در هر نشست و بر خواست خواهان تحریم ایران و حمله به ایران می شد ننگی که با آب هفت اقیانوس هم از دامن رجوی داعشی پاک نخواهد شد .

شورای امنیت قطعنامه لغو تحریم ها را تصویب کرد واین خبر قطعاً مایه خوشحالی هر انسان با وجدان ؛ شریف ؛ وطن پرستی خواهد شد وقتی می بینند حتی به کمترین فشار ؛ محدودیت هایی که مردم خواهان آن نبودند از روی مردم برداشته می شود .

اما رجوی داعشی این روزها بد جوری قاطی کرده به هزیان گویی افتاده ؛ رجوی داعشی و جیره خواران ؛ مزدبگیران ضد ایران و ایرانی طبق معمول هم چوب خوردند هم پیاز الان هم مثل نشادر خورده ها به هر طرف جفتک پرانی می کنند سر به دیوار می کوبند که توافقات ۵+۱ با ایران مماشات و سازش با رژیم ایران می باشد باخت ؛ باخت ؛ زهر اتمی و … !

واقعاً با منگول های رجوی داعشی باید بگویم از رفع تحریم و دور شدن جنگ سرتان را به دیوار بکوبید , آنقدر به سرتان بزنید تا نفستان از جای دیگر در بیاد این تازه از اولش و رجوی داعشی باید به فکر محکم کردن سوراخ موشی که در آن خزیده باشد .

اما از حق نگذریم تحلیل های رجوی همه اش مو به مو درست ازآب در آمده اما با یک فن وعیب و ایراد آن هم که تحلیلهای آبدوغ ؛ خیاری آنهم با دوغ لیلی که آب خیلی داره درست می شد !

حال که وضعیت مذاکرات مشخص شده و با تشکیل جلسات افشاگرانه ؛ کنفرانس هایی با حضور جنگ طلبهای آمریکائی لابی های اسرائیلی ؛ آبی برای رجوی داعشی گرم نشد تا تغاری بشکند ماستی بریز که جهان به کام رجوی باشد .

از فردا باز اطلاعیه های شورای دست ساز رجوی در مورد پر شدن سبتیک های کمپ لیبرتی در صدر اخبار قرار می گیرد و دادخواهی از آمریکا و مجامع بین المللی برای تخلیه چاه های سبتیک اعضاء نگون بختی که در کمپ لیبرتی عراق اسیر ذهنی و فیزیکی دروغ پردازیهای رجوی داعشی هستند .

رجوی داعشی که از زمان فرار از ایران وعده سرنگونی می دهد مرحله های مختلف اعلام می کند حتما از فردا یک مرحله جدید برای اعضاء نگون بخت با یک بند جدید از انقلاب ایدئولوژیک از زیر بند تومونش در می آورد و بحث های جدید ایدئولوژیک تشکیلاتی راه می اندازد و به اعضاء بدبخت می گوید چرا مذاکرات ایران با ۵+۱ به توافق رسید و چرا شورای امنیت ؛ اتحادیه اروپا رای به لغو تحریم ها داد و… اینها نکرده شما ها هست و مقصر شما هستید و باید پروژه هایی نوشته بیائید در جمع بخوانید و از بندی که شاید اسمش را توافق بگذارد از این بحث عبور کنید تا با رهبری یگانه ؛ وصل رهبری شوید !

بعد از این توافق و لغو تحریم ها من از همین دور ؛ دورها می توانم حس و حال شخصی رجوی بخوانم و ببینم !

رجوی الان بشدت به دنبال اینکه این توافق و لغو تحریم ها را در مناسبات خودش بعنوان پیروزی جا بزند و به اعضاء نگون بخت با خبرهای دروغ و با استناد به حرفهای یک عده ضد ایران و ایرانی و اینکه رژیم ایران با این توافق دوباره جام زهر خورده و … دوباره وعده سرنگونی قریب الوقوع به خورد اعضاء بی خبراز دنیا می دهد تا بتواند آنها را همچنان در اسارت خود نگه دارد .

اما به شرطی که اعضاء بتوانند از بند انقلاب ایدئولوژیک جدید که فقط رجوی می تواند آن را کشف و ارائه کند عبور کنند وگرنه آب همان آب ؛ کاسه همان کاسه هست و تا زمانی که همه مجاهدین از این بحث عبور نکنند از سرنگونی خبری نیست !

فیل هوا کردنهای رجوی چه کند ! همه کار کرد الا سرنگونی ….

***

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3273

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی